Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Komunikacji i Marketingu

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 6 - 8 tys. zł brutto
  • 07.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Koordynator ds. komunikacji i marketingu
    Miejsce pracy: Poznań
    4-13-53170
    Wynagrodzenie: 6 - 8 tys. zł

    Dla nowoczesnej, międzynarodowej, rozwijającej się firmy z branży produkcyjnej poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko:

    Koordynator ds. Marketingu
    Miejsce pracy: Poznań Wysogotowo


    Zadania:

    • Zarządzanie codziennymi działaniami marketingowymi w obszarach (DACH) Niemcy, Austria, Szwajcaria oraz w częściach Europy Wschodniej pod kierownictwem Marketing Supervisor EMEA-I.
    • Współudział w opracowywaniu rocznych programów komunikacji marketingowej i budżetów
    • Poszukiwanie, rozwój, promocja, dystrybucja i katalogowanie źródeł dowodowych i historii DACH i wschodniej Europy
    • Uczestnictwo w wizytach terenowych w miejscach lokalizacji projektu,
    • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami - agencje reklamowe, agencje PR, fotograficy, projektanci, drukarze itp.
    • Współpraca z innymi członkami zespołu (sprzedaż, inżynieria, obsługa klienta, operacje, kadry, itp.)
    • Wsparciem w kontaktach z dostawcami tłumaczeń i wewnętrznymi zespołami ds. Marketingu i pisania technicznego
     

    Wymagania:

    • Wykształcenie kierunkowe - Marketing
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata
    • Język angielski - poziom biegły
    • Język niemiecki – poziom dobry - B1
    • Umiejętność pisania, edytowania tekstów i ich korekty
    • Umiejętność tłumaczenia informacji technicznych na jasny, prosty język do zrozumienia dla pozostałych pracowników
    • Gotowość do odbywania podróży służbowych
     

    Korzyści:

    • Praca w międzynarodowej, rozwijającej się firmie
    • Ciekawe, dynamiczne stanowisko, pełne wyzwań
    • Bardzo przyjemna atmosfera pracy - firma stawia na wzajemny szacunek, otwartą komunikację
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Benefity (Opieka medyczna, możliwość udziału w ubezpieczeniu grupowym, dofinansowanie wczasów, paczki dla dzieci, bony na święta), coroczne rewizje płac
    • Możliwość udziału w szkoleniach
     



    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych". Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment.

    Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

    Grafton Recruitment Polska sp. z o.o. jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 812.