Oferta pracy

Koordynator ds. Komunikacji i organizacji eventów

PwC Service Delivery CenterO firmie

  • Chorzowska 152, Katowice
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

PwC Service Delivery Center

Chorzowska 152

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i opracowywanie koncepcji, oraz nadzór nad produkcją materiałów multimedialnych (wideo/ animacja/ strony wewnętrzne) oraz zdjęciowych realizowanych w ramach firmy,

  • Realizacja i koordynacja wydarzeń firmowych dla pracowników Service Delivery Center,

  • Zarządzanie bieżąca pracą zespołu, alokowanie zadań,

  • Opieka nad produkcją materiałów digital publikowanych w ramach kanałów wewnętrznych i zewnętrznych (fotografia oraz multimedia),

  • Współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi zespołami w ramach Centrum (praca z edycją treści, copywriting, koncepcje scenariuszy, realizacja zleceń),

  • Wyciąganie wniosków i proponowanie usprawnień w ramach działań komunikacyjnych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie we współpracy z agencjami kreatywnymi, grafikami,

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie humanistyczne, PR, komunikacja, dziennikarstwo, marketing),

  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem, alokacji i weryfikacji zadań,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,

  • Znajomość trendów w digital marketingu,

  • Umiejętność zarządzania projektami i zarządzania priorytetami w zakresie terminów,

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania projektami, samodzielność,

  • Umiejętność pracy w zespole, energia, pasja w działaniu oraz nieszablonowe podejście do zadań,

  • Lekkie pióro, perfekcyjna komunikacja w języku polskim oraz angielskim.

To oferujemy

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),

  • Roczny bonus finansowy uzależniony od wyników pracy,

  • Program Care & Wellness, w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,

  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,

  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,

  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • dyżury lekarza w biurze

  • firmowa biblioteka

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

PwC Service Delivery Center

Zespół Central Functions świadczy kompleksowe usługi dla pracowników PwC Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zadania wykonywane przez zespół związane są z obszarami takimi jak: HR, Marketing i Komunikacja, Administracja, Zarządzanie ryzykiem, Finanse wewnętrzne, Automatyzacja i Usprawnienia oraz IT.

Przewiń do profilu firmy