Żabka Polska Sp. z o.o.

Koordynator ds. Koncesji

Żabka Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Olsztynek, warmińsko-mazurskie

  • Ważna 7 godzin
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator ds. Koncesji
Miejsce pracy: Olsztynek

Twoje zadania:

  • reprezentowanie Firmy przed organami administracji rządowej i samorządowej w tematach związanych z uruchomieniem i prowadzeniem działalności handlowej w wynajmowanych lokalach
  • koordynowanie procesu pozyskiwania zgód na koncesje (sprzedaż napojów alkoholowych)
  • pozyskiwanie pozwoleń sanitarnych
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z właścicielami lokali sklepowych
  • współpraca z Managerami ds. Sprzedaży w ramach założonych celów
  • raportowanie efektywności realizowanych zadań
  • budowanie pozytywnego wizerunku Firmy

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • doskonałej organizacji czasu pracy
  • umiejętności nawiązywania relacji i komunikatywności
  • świadomości biznesowej i przedsiębiorczości
  • czynnego prawa jazdy - kat.B
  • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
Oferujemy:
  • współpracę z convienance nr1 w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Rozwój w ciekawych projektach
  • Umowę współpracy
    na czas nieokreślony
  • Pakiet szkoleń
    wdrożeń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne + premia
    za osiągnięte wyniki
  • Niezbędne narzędzia pracy - samochód, karta paliwowa, tablet/laptop, samochód służbowy
  • Wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
  • Dostęp do najnowszych technologii operacyjnych
opisopis
Koordynator ds. Koncesji

Twoje zadania:

  • reprezentowanie Firmy przed organami administracji rządowej i samorządowej w tematach związanych z uruchomieniem i prowadzeniem działalności handlowej w wynajmowanych lokalach
  • koordynowanie procesu pozyskiwania zgód na koncesje (sprzedaż napojów alkoholowych)
  • pozyskiwanie pozwoleń sanitarnych
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z właścicielami lokali sklepowych
  • współpraca z Managerami ds. Sprzedaży w ramach założonych celów
  • raportowanie efektywności realizowanych zadań
  • budowanie pozytywnego wizerunku Firmy

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • doskonałej organizacji czasu pracy
  • umiejętności nawiązywania relacji i komunikatywności
  • świadomości biznesowej i przedsiębiorczości
  • czynnego prawa jazdy - kat.B
  • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej

Ogłoszenie archiwalne