Oferta pracy

Koordynator ds. Kontrolingu Finansowego

Tower Inwestycje sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator ds. Kontrolingu Finansowego


Twoje zadania:

  • koordynacja procesu planowania finansowego i raportowania zarządczego,
  • opracowywanie analiz i kalkulacji opłacalności ofert oraz współpraca przy ustalaniu cenników usług z jednostkami merytorycznymi,
  • uczestnictwo w procesie oceny efektywności finansowej projektów inwestycyjnych, a także w pracach komisji przetargowych,
  • współudział we wdrażaniu procedur, standardów księgowych, a także wdrażanie oraz rekomendowanie zmian w istniejących regulacjach wewnętrznych,
  • optymalizacja i koordynacja procesów finansowych w ramach Spółki,
  • udział w transakcjach akwizycyjnych o strategicznym znaczeniu dla Spółki oraz innych działaniach strategicznych w ramach obszaru, włączając w to weryfikację założeń biznesowych i finansowych oraz analizy rentowności,
  • terminowe rozliczenie kosztów, kontrola księgowań oraz cykliczne przygotowanie raportów kosztowych,
  • nadzór nad przepływami finansowymi Spółki oraz bieżące zapotrzebowanie w środki finansowe,
  • współpraca z bankami, firmami księgowymi oraz zarządzającymi aktywami finansowymi spółki.


Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • masz ok. 3 letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego, w tym w optymalizacji procesów księgowo-finansowych,
  • posiadasz znajomość regulacji w zakresie rachunkowości oraz organizacji operacji księgowych,
  • znasz Polskie Standardy Rachunkowości (PSR) oraz Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF), a także zagadnienia podatkowe (w tym schematy MDR oraz regulacje dotyczące Cen Transferowych),
  • posiadasz wysokie zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji oraz samodzielnego analizowania i rozwiązywania problemów,
  • znasz zasady zarządzania projektami i oceny projektów inwestycyjnych,
  • biegle posługujesz się MS Office (szczególnie MS Excel, MS Word),
  • masz wykształcenie wyższe w kierunku ekonomii, finansów, księgowości lub pokrewne,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.


Korzyści dla Ciebie:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych,
  • opieka medyczna w PZU Zdrowie,
  • program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne