Ta oferta pracy jest nieaktualna od 171 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Logistyki i Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 04.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871"

    KOORDYNATOR DS. LOGISTYKI I OBSŁUGI KLIENTA
    (umowa na zastępstwo)
    WARSZAWA

    nr ref: Koordynator ds. logistyki i obsługi klienta
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871"

    Co będzie należało do głównych zadań na tym stanowisku?

    • obsługa zleceń składanych przez klientów za pomocą panelu B2B,
    • wystawianie faktur i innych dokumentów systemowych,
    • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami,
    • współpraca z magazynem zewnętrznym,
    • współpraca z działem księgowości.
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871"

    Czego oczekujemy?

    • doskonałej organizacji pracy własnej,
    • umiejętności efektywnej współpracy w zespole,
    • dbania o dobry wizerunek firmy,
    • samodzielności w planowaniu zadań,
    • umiejętności pracy pod presją czasu,
    • terminowości. 

    Jakie dodatkowe atuty są dla nas cenne?

    • doświadczenie w obsłudze systemów ERP typu SAP czy Enova,
    • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871"

    Co oferujemy?

    • możliwość rozwoju poprzez zdobycie doświadczenia w międzynarodowym, renomowanym wydawnictwie,
    • stałe zatrudnienie w jednozmianowym systemie pracy,
    • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    • prywatną opiekę medyczną oraz kartę Benefit,
    • bardzo dobrą atmosferę pracy.
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871"

    O nas

    Nasz zespół to grupa zgranych, oddanych swojej pracy ludzi, którzy wspólnie pracują na sukces.

    Macmillan Polska Sp. z o.o to jeden z liderów rynku podręczników do nauki języka angielskiego. Opracowujemy podręczniki dla szkół w Polsce oraz w innych krajach z obszaru Europy Centralnej i Wschodniej. Naszym celem jest umożliwianie nowoczesnej, skutecznej i jednocześnie angażującej edukacji. Jesteśmy częścią międzynarodowej firmy posiadającej w swoim portfolio szereg uznanych i rozpoznawalnych marek wydawniczych.
    Dowiedz się więcej o nas »

    Jak aplikować

    Jeśli chcesz do nas dołączyć, prosimy przesłać CV wraz z listem motywacyjnym na adres:
    wpisując w temacie wiadomości „Koordynator ds. logistyki i obsługi klienta”.
     
    Ogłoszenie jest ważne do dnia 19.10.2017.

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


    Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
     
    Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5594871 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).