Ta oferta pracy jest nieaktualna od 286 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Logistyki

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 04.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

    Koordynator ds. logistyki
    Miejsce pracy: Warszawa
    NIE/45/1707/2
    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

    Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


    Jeżeli:

    • Masz wykształcenie wyższe – preferowane logistyczne
    • Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w logistyce (najchętniej w branży dystrybucyjnej
    • Posiadasz zdolności negocjacyjne poparte doświadczeniem
    • Jesteś zdeterminowany w dążeniu do postawionych celów
    • Możesz pochwalić się szeroką wiedzą z zakresu szeroko rozumianego łańcucha dostaw (transport, magazynowanie, prognozowanie)
    • Potrafisz przygotować analizy logistyczne i/lub finansowe
    • Znasz język angielski i/lub francuski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
    • Wiesz, jak budować relacje partnerskie w biznesie

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • Negocjowanie z dostawcami oraz wdrażanie nowych rozwiązań
    • Analizowanie efektywności logistycznej łańcucha dostaw 
    • Projektowanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań dotyczących łańcucha dostaw dla nowych i istniejących produktów 
    •  Aktywne badanie sytuacji logistycznej dostawców, poprzez zbieranie i analizę danych oraz monitorowanie tendencji rozwojowych w łańcuchach dostaw 
    • Zapewnianie wzrostu jakości dostaw produktów do sieci (w szczególności pod kątem bezpieczeństwa i kosztów) 
    • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności łańcucha dostaw

       

    Oferujemy Ci:

    • Umowę o pracę
    • Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie 
    • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
    • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania 
    • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych 
    • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport 
    • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa 
    • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra 
    • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska
    opisopisopisopis