Ta oferta pracy jest nieaktualna od 61 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Marketingu/CRM

  • Łódź, łódzkie
  • Kierownik
  • 21.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma GEERS Akustyka Słuchu jest liderem w branży doboru aparatów słuchowych. Działamy na polskim rynku od 1992 roku. Obecnie w związku z dalszym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do Centrali, która wzmocni nasz zespół w Dziale Marketingu na stanowisku:

    Koordynator ds. Marketingu/CRM
    Miejsce pracy: Łódź

    Jakie będą Twoje zadania?

    • Kampanie marketingowe – projektowanie celów marketingowych i tworzenie kampanii nastawionych na budowanie trwałych relacji z klientami.
    • Strategia działań CRM – planowanie strategii i harmonogramu działań CRM we współpracy z pozostałymi działami firmy, agencjami zewnętrznymi oraz drukarniami.
    • Raporty – przygotowywanie analiz i raportów z prowadzonych kampanii w celu monitorowania ich efektywności.
    • Nadzorowanie pracy Call Center – administrowanie akcji marketingowych obsługiwanych przez Call Center, analiza wyników poszczególnych akcji, optymalizacja działań i rekomendowanie obszarów wymagających poprawy.

    Co oferujemy?

    • Umowę o pracę.
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
    • Bogaty system świadczeń z funduszu socjalnego: OK System, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe.
    • Specjalistyczne szkolenia.
    • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
    • Pracę w międzynarodowym środowisku i częsty kontakt z językiem angielskim.

    Czego oczekujemy?

    • Minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych w obszarze CRM.
    • Wykształcenia wyższego. Preferowane kierunki: marketing, finanse, informatyka.
    • Bardzo dobrej znajomości angielskiego w mowie i piśmie.
    • Dobrej organizacji pracy.
    • Zdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespole.
    • Umiejętności pracy z bazami danych.
    • Umiejętności czytania raportów i wyciągania wniosków.
    • Znajomości narzędzi CRM i marketingowych (dodatkowym atutem będzie znajomość Microsoft Dynamics).
    • Znajomości programu MS Excel.
    • Mile widziane doświadczenie w zakresie współpracy z Call Center.

    CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać poprzez przycisk APLIKUJ pod ogłoszeniem, wpisując w treści e-maila wybrany powyżej nr ref.

    Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zapraszamy również do zapoznania się z naszą stroną internetową: www.geers.pl

     

    Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133poz.883”