Neinver Polska Sp. z o.o.

Koordynator ds. Najemców

Neinver Polska Sp. z o.o.O firmie

Neinver Polska Sp. z o.o.

Annopol 2

Warszawa

top

Do naszego Centrum handlowego FACTORY ANNOPOL poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Najemców
Miejsce pracy: Annopol
Umowa o prace w celu zastępstwa

Zakres obowiązków:

Wsparcie zespołu administracji w zarządzaniu centrami handlowymi obejmujące m.in.:

  • Zarządzanie umowami najmu,
  • Koordynację pracy Najemców,
  • Współpracę z firmami świadczącymi usługi dla centrów,
  • Wynajem powierzchni wspólnych,
  • Analizę i przetwarzanie danych dotyczących funkcjonowania Najemców i centrów,
  • Sporządzanie raportów,
  • Sporządzanie prezentacji, w tym w języku angielskim,
  • Koordynację prawidłowego funkcjonowania centrów,
  • Wstępne przygotowywanie dokumentów prawnych oraz pism, w tym w języku angielskim,
  • Wsparcie operacyjne działań marketingowych oraz visual merchandising,
  • Udział w przygotowywaniu budżetów centrów oraz ich okresowych rewizji,
  • Udział w przygotowywaniu rocznych business planów dla obiektów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (zarządzanie nieruchomościami) lub związane z branżą handlową (kierownik sklepu, kierownik regionalny etc.),
  • Wiedza na temat rynku centrów handlowych oraz podmiotów na nim działających,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Biegła znajomość MS Office, w tym Excell,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Odpowiedzialność i samodzielność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność analizowania danych i konstruowania merytorycznych wniosków,
  • Inicjatywa oraz ukierunkowanie na kształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.


Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami!

bottom

Do naszego Centrum handlowego FACTORY ANNOPOL poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Najemców
Miejsce pracy: Annopol
Umowa o prace w celu zastępstwa

Zakres obowiązków:

Wsparcie zespołu administracji w zarządzaniu centrami handlowymi obejmujące m.in.:

  • Zarządzanie umowami najmu,
  • Koordynację pracy Najemców,
  • Współpracę z firmami świadczącymi usługi dla centrów,
  • Wynajem powierzchni wspólnych,
  • Analizę i przetwarzanie danych dotyczących funkcjonowania Najemców i centrów,
  • Sporządzanie raportów,
  • Sporządzanie prezentacji, w tym w języku angielskim,
  • Koordynację prawidłowego funkcjonowania centrów,
  • Wstępne przygotowywanie dokumentów prawnych oraz pism, w tym w języku angielskim,
  • Wsparcie operacyjne działań marketingowych oraz visual merchandising,
  • Udział w przygotowywaniu budżetów centrów oraz ich okresowych rewizji,
  • Udział w przygotowywaniu rocznych business planów dla obiektów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (zarządzanie nieruchomościami) lub związane z branżą handlową (kierownik sklepu, kierownik regionalny etc.),
  • Wiedza na temat rynku centrów handlowych oraz podmiotów na nim działających,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Biegła znajomość MS Office, w tym Excell,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Odpowiedzialność i samodzielność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność analizowania danych i konstruowania merytorycznych wniosków,
  • Inicjatywa oraz ukierunkowanie na kształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.


Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami!

Ogłoszenie archiwalne