Koordynator ds. Nieruchomości i Utrzymania Sieci

ZikoO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Ziko

Kamieńskiego 51

Kraków

Polska firma Ziko Apteka Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się sieć ponad 200 aptek i ponad 50 punktów dermokosmetycznych na terenie całej Polski oraz apteka internetowa e-zikoapteka. Nasza działalność opiera się na trosce o dobro Pacjenta i dbałości o wysoką jakość.
 
Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. To zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze wykorzystują swoje mocne strony, rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Nieruchomości
i Utrzymania Sieci

Zakres obowiązków:

  • Negocjowanie warunków najmu i przygotowywanie aneksów do umów najmu 
  • Zawieranie nowych umów  
  • Przygotowywanie dokumentów na przetargi i koordynowanie przetargów 
  • Przedłużanie gwarancji bankowych i organizowanie nowych gwarancji 
  • Kontakt z Wynajmującym w celu obsługi bieżących zadań powstających w trakcie okresu najmu  
  • Weryfikacja i potwierdzanie zgodności faktur za czynsz z umową oraz wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości 
  • Rozliczanie i analiza kosztów nieruchomości własnych i wynajmowanych 
  • Weryfikacja merytoryczna i prowadzenie rozliczeń bieżących dokumentów księgowych, w   tym faktur, związanych z umowami najmu oraz umowami dostawy mediów
  • Monitoring płatności i kontakt z kontrahentami (wynajmującymi, najemcami, innymi kontrahentami) 
  • Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów, podsumowań i zestawień 
  • Czynności związane z wynajmowaniem lokali własnych lub lokali wynajmowanych przez Zleceniodawcę 
  • Wyszukiwanie lokali pod inwestycje i negocjacje warunków umów najmu 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w sieci handlowej
  • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących najmu nieruchomości komercyjnych
  • Doświadczenie w pracy w zakresie rozliczeń związanych z umowami najmu
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z klientami, podwykonawcami, zarządcami budynków
  • Wysoka kultura osobista
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i organizacyjne
  • Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office, szczególnie MS Excel i MS Word
  • Prawo jazdy kat. B

Naszym Pracownikom zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atmosfera oparta na współpracy
  • Premia za polecanie przyjaciół
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając przycisk aplikuj


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając przycisk aplikuj.
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
 
[rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]
 
Prosimy o dopisanie do przesyłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków moich dodatkowych danych osobowych (numer kontaktowy, adres mailowy, wizerunek, zainteresowania), które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub innych przepisach prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach aplikacyjnych.
 
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Socrates Time Sp. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z ubieganiem się o zatrudnienie. Podanie danych osobowych jest niezbędne, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Przysługuje Pani/Panu odwołanie zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia Pani/Panu dalsze ubieganie się o zatrudnienie. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po tym okresie Pani/Pana dane zostaną usunięte. W celu wycofania zgody przed upływem tego okresu i usunięcia danych prosimy o przesłanie informacji o wycofaniu zgody na adres: [email protected] Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ochrony danych. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych  w celu nadzorowania przestrzegania przepisów ochrony danych. W celu kontaktu z nim udostępnia się adres e-mail: [email protected]

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy