Raben Transport Sp. z o.o.

Koordynator ds. obsługi klienta (Contact center)

Raben Transport Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, Gądki (pow. poznański)

  • Ogłoszenie wygasło dzień temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Raben Transport jest jedną ze spółek Grupy Raben specjalizującą się w ładunkach całopojazdowych: drogowych w ruchu międzynarodowym i krajowym oraz intermodalnych. Dzięki własnym stacjom serwisowym zapewniamy niezawodność taboru oraz optymalne koszty jego eksploatacji. Obsługujemy Klientów z całej Europy, natomiast operacjami zarządzamy centralnie z Polski. Szczególne doświadczenia zdobyliśmy w obsłudze branż: motoryzacyjnej, chemicznej, FMCG oraz technologicznej.
Rozwijanie naszej organizacji powierzamy utalentowanym osobom o dużym potencjale, umożliwiając im zdobycie doświadczeń w różnych działach organizacji, w międzynarodowym środowisku. Stałym elementem polityki personalnej jest awans wewnętrzny. Większość osób kierujących naszą organizacją przeszła właśnie tę drogę. Nasza komunikacja pozbawiona jest sztywnych barier i znakomicie ułatwia współpracę, realizację innowacyjnych pomysłów i wsłuchiwanie się w opinie Pracowników. Sprawdź to!
 
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta
(Contact center)
Miejsce pracy: Gądki k. Poznania | nr ref.: KOK/01/2020

Nasza oferta:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
  • Perspektywa rozwoju zawodowego w Grupie Raben
  • Praca w młodym, dynamicznym zespole w nowocześnie zarządzanej firmie
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna COMPENSA, kursy językowe, karta sportowa Multisport, grupowe ubezpieczenie UNUM, dodatki okolicznościowe, dofinansowanie do szkoleń i kursów oraz wypoczynku)
  • Bonus do wynagrodzenia
  • Przyjazne warunki pracy
  • Wysoka kultura organizacyjna (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne)

Wyzwania:

  • Wsparcie poszczególnych działów serwisu w zakresie kontaktu z Klientami
  • Diagnozowanie potrzeb Klientów, budowanie oraz utrzymanie relacji z Klientami serwisu na wysokim poziomie,
  • Prowadzenie działań informacyjnych dla Klientów w zakresie aktualnej oferty serwisowej
  • Udział w tworzeniu oferty dla Klientów oraz udział w akcjach promocyjnych,
  • Prowadzenie, weryfikacja i aktualizowanie bazy Klientów w systemie CRM
  • Współpraca z Key Account Managerami w zakresie budowania portfolio Klientów
  • Monitorowanie oraz analiza otoczenia biznesowego oraz rynku usług serwisowych dla pojazdów ciężarowych,
  • Aktualizacja zawartości strony internetowej serwisu,
  • Prowadzenie badań satysfakcji Klienta (NPS)

Dołącz do nas jeśli...

  • Nie boisz się sięgnąć po telefon, a rozmowy z klientami są dla Ciebie miłą rutyną w pracy
  • Trafnie i skutecznie rozpoznajesz potrzeby klienta i jesteś dla niego realnym partnerem
  • Zarażasz pozytywną energią, a ewentualne niepowodzenia w pracy dają Ci dodatkowego kopa do działania
  • Poprawna dykcja oraz swoboda komunikacji to Twoje drugie imię
  • Dobrze organizujesz pracę oraz biegle posługujesz się pakietem Microsoft Office
  • Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (mile widziane)
  • Posiadasz doświadczenie w pracy klientem w serwisie samochodowym oraz doświadczenie w pracy z CRM (mile widziane)

Grupa Raben respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

bottom
Prosimy o dołączenie klauzuli (najedź myszką, by wyświetlić):

 

Naciśnięcie przycisku APLIKUJ jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych oraz w powyższym formularzu w celu ich wykorzystania w ramach prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Grupy Raben ogłaszająca rekrutację. Dokonujemy współadministrowania Twoimi danymi osobowymi wraz z polskimi Spółkami Grupy Raben, wymienionymi na stronie: https://polska.raben-group.com/polityka-prywatnosci/.

zwanymi dalej Współadministratorami w celu prowadzenia rekrutacji. Razem ze Współadministratorami uzgodniliśmy zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności uzgodniliśmy, że Spółka ogłaszająca rekrutację jest odpowiedzialna za wykonanie wobec Ciebie obowiązku informacyjnego oraz za umożliwienie Ci wykonywania Twoich praw.
 
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, zaś jej dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej: https://polska.raben-group.com/nasza-odpowiedzialnosc/bezpieczenstwo-informacji/.
 
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz oraz wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest:
  • Przepis prawa (art. 221 1 kodeksu pracy) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę,
  • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych, jeżeli przekazujesz nam dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w kodeksie pracy,
  • Nasz uzasadniony interes – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych, w związku z potrzebą oceny Twoich umiejętności i zdolności, niezbędnych na danym stanowisku.
Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, a w zakresie przewidzianym przez przepisy prawa pracy konieczne do realizacji rekrutacji.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres trwania danej rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu odwołania zgody. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat.
 
Odbiorcami Twoich danych mogą być dostawcy, z którymi współpracujemy w ramach procesu rekrutacji, tj. dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT takich jak hosting oraz dostawcy innych systemów informatycznych wspierających przedmiotowy proces.
 
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
  2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
  6. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
  7. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy: [email protected]  lub tradycyjnie wykorzystując nasz adres korespondencyjny. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.”
 
W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli (opcjonalnie):
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez Grupę Raben.”
Raben Transport jest jedną ze spółek Grupy Raben specjalizującą się w ładunkach całopojazdowych: drogowych w ruchu międzynarodowym i krajowym oraz intermodalnych. Dzięki własnym stacjom serwisowym zapewniamy niezawodność taboru oraz optymalne koszty jego eksploatacji. Obsługujemy Klientów z całej Europy, natomiast operacjami zarządzamy centralnie z Polski. Szczególne doświadczenia zdobyliśmy w obsłudze branż: motoryzacyjnej, chemicznej, FMCG oraz technologicznej.
Rozwijanie naszej organizacji powierzamy utalentowanym osobom o dużym potencjale, umożliwiając im zdobycie doświadczeń w różnych działach organizacji, w międzynarodowym środowisku. Stałym elementem polityki personalnej jest awans wewnętrzny. Większość osób kierujących naszą organizacją przeszła właśnie tę drogę. Nasza komunikacja pozbawiona jest sztywnych barier i znakomicie ułatwia współpracę, realizację innowacyjnych pomysłów i wsłuchiwanie się w opinie Pracowników. Sprawdź to!
 
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta
(Contact center)
Miejsce pracy: Gądki k. Poznania | nr ref.: KOK/01/2020

Wyzwania:

  • Wsparcie poszczególnych działów serwisu w zakresie kontaktu z Klientami
  • Diagnozowanie potrzeb Klientów, budowanie oraz utrzymanie relacji z Klientami serwisu na wysokim poziomie,
  • Prowadzenie działań informacyjnych dla Klientów w zakresie aktualnej oferty serwisowej
  • Udział w tworzeniu oferty dla Klientów oraz udział w akcjach promocyjnych,
  • Prowadzenie, weryfikacja i aktualizowanie bazy Klientów w systemie CRM
  • Współpraca z Key Account Managerami w zakresie budowania portfolio Klientów
  • Monitorowanie oraz analiza otoczenia biznesowego oraz rynku usług serwisowych dla pojazdów ciężarowych,
  • Aktualizacja zawartości strony internetowej serwisu,
  • Prowadzenie badań satysfakcji Klienta (NPS)

Dołącz do nas jeśli...

  • Nie boisz się sięgnąć po telefon, a rozmowy z klientami są dla Ciebie miłą rutyną w pracy
  • Trafnie i skutecznie rozpoznajesz potrzeby klienta i jesteś dla niego realnym partnerem
  • Zarażasz pozytywną energią, a ewentualne niepowodzenia w pracy dają Ci dodatkowego kopa do działania
  • Poprawna dykcja oraz swoboda komunikacji to Twoje drugie imię
  • Dobrze organizujesz pracę oraz biegle posługujesz się pakietem Microsoft Office
  • Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (mile widziane)
  • Posiadasz doświadczenie w pracy klientem w serwisie samochodowym oraz doświadczenie w pracy z CRM (mile widziane)

Nasza oferta:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
  • Perspektywa rozwoju zawodowego w Grupie Raben
  • Praca w młodym, dynamicznym zespole w nowocześnie zarządzanej firmie
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna COMPENSA, kursy językowe, karta sportowa Multisport, grupowe ubezpieczenie UNUM, dodatki okolicznościowe, dofinansowanie do szkoleń i kursów oraz wypoczynku)
  • Bonus do wynagrodzenia
  • Przyjazne warunki pracy
  • Wysoka kultura organizacyjna (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne)

 

Naciśnięcie przycisku APLIKUJ jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych oraz w powyższym formularzu w celu ich wykorzystania w ramach prowadzonego postępowania rekrutacyjnego.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Grupy Raben ogłaszająca rekrutację. Dokonujemy współadministrowania Twoimi danymi osobowymi wraz z polskimi Spółkami Grupy Raben, wymienionymi na stronie: https://polska.raben-group.com/polityka-prywatnosci/.

zwanymi dalej Współadministratorami w celu prowadzenia rekrutacji. Razem ze Współadministratorami uzgodniliśmy zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności uzgodniliśmy, że Spółka ogłaszająca rekrutację jest odpowiedzialna za wykonanie wobec Ciebie obowiązku informacyjnego oraz za umożliwienie Ci wykonywania Twoich praw.
 
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, zaś jej dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej: https://polska.raben-group.com/nasza-odpowiedzialnosc/bezpieczenstwo-informacji/.
 
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz oraz wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest:
  • Przepis prawa (art. 221 1 kodeksu pracy) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę,
  • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych, jeżeli przekazujesz nam dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany w kodeksie pracy,
  • Nasz uzasadniony interes – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych, w związku z potrzebą oceny Twoich umiejętności i zdolności, niezbędnych na danym stanowisku.
Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, a w zakresie przewidzianym przez przepisy prawa pracy konieczne do realizacji rekrutacji.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres trwania danej rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu odwołania zgody. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat.
 
Odbiorcami Twoich danych mogą być dostawcy, z którymi współpracujemy w ramach procesu rekrutacji, tj. dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT takich jak hosting oraz dostawcy innych systemów informatycznych wspierających przedmiotowy proces.
 
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
  2. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
  6. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
  7. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy: [email protected]  lub tradycyjnie wykorzystując nasz adres korespondencyjny. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.”
 
W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli (opcjonalnie):
„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez Grupę Raben.”

Grupa Raben respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy