Koordynator ds. Obsługi Klienta Francuskojęzycznego

Grafton RecruitmentO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Koordynator ds. obsługi klienta francuskojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
7-6-54462
Dla naszego Klienta - międzynarodowej organizacji świadczącej specjalistyczne usługi z obszaru wsparcia zaawansowanych procesów biznesowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynatora ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów zewnętrznych (drogą telefoniczną i mailową) w kontekście koordynacji działań związanych z zamówieniem - wysyłka, status zamówienia, logistyka,
  • zapewnianie wsparcia partnerom biznesowych we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia,
  • monitorowanie zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka opóźnienia dostaw,
  • współpraca z innymi zespołami zajmującymi się np. serwisem urządzeń lub logistyką,
  • raportowanie informacji w wewnętrznym systemie ERP.
Wymagania
  • biegła znajomość języka francuskiego (C1),
  • przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność swobodnego korzystania z MS Excel,
  • doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego mile widziane.
Korzyści
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • bogaty pakiet szkoleń (szkolenia wstępne, techniczne, rozwijające kompetencje miękkie),
  • jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska),
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki j. angielskiego,
  • pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Koordynator ds. obsługi klienta francuskojęzycznegoNumer ref.: 7-6-54462
Dla naszego Klienta - międzynarodowej organizacji świadczącej specjalistyczne usługi z obszaru wsparcia zaawansowanych procesów biznesowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynatora ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów zewnętrznych (drogą telefoniczną i mailową) w kontekście koordynacji działań związanych z zamówieniem - wysyłka, status zamówienia, logistyka,
  • zapewnianie wsparcia partnerom biznesowych we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia,
  • monitorowanie zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka opóźnienia dostaw,
  • współpraca z innymi zespołami zajmującymi się np. serwisem urządzeń lub logistyką,
  • raportowanie informacji w wewnętrznym systemie ERP.
Wymagania
  • biegła znajomość języka francuskiego (C1),
  • przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność swobodnego korzystania z MS Excel,
  • doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego mile widziane.
Korzyści
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • bogaty pakiet szkoleń (szkolenia wstępne, techniczne, rozwijające kompetencje miękkie),
  • jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska),
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki j. angielskiego,
  • pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy