ACO ELEMENTY BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Koordynator ds. Obsługi Klienta

ACO ELEMENTY BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

ACO ELEMENTY BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Fabryczna 5

Legionowo

top
top

ACO to globalny lider w branży odwodnień. Od wielu lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom na całym świecie. ACO należy do czołówki krajowych producentów systemów zarządzania wodami deszczowymi – odwodnień, separatorów, wpustów, skrzynek rozsączających, regulatorów przepływu. Centrala firmy wraz z zakładami produkcyjnymi znajduje się 20 km od centrum Warszawy w Legionowie.

 

Obecnie do naszego zespołu w Legionowie k. Warszawy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Obsługi Klienta

NASZE OCZEKIWANIA:         

  • wykształcenie wyższe (preferowane)
  • min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym w branży inżynieryjno-technicznej
  • bardzo dobra znajomość MS Office; mile widziana znajomość systemu MS Dynamics Nav
  • odpowiedzialność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność słuchania
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
  • bardzo dobra organizacja pracy

 

KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZADANIA:

  • koordynowanie procesów sprzedażowych w ramach Centrum Obsługi Klienta i obsługiwanych regionów handlowych
  • sporządzanie ofert dla zapytań klientów
  • przygotowywanie umów z klientami według przyjętych zasad
  • koordynowanie terminów instalacji/serwisu dostarczanych urządzeń z firmą serwisową oraz współpraca z Działem Technicznym
  • przyjmowanie, rejestrowanie i nadzór nad reklamacjami
  • przyjmowanie, weryfikacja i rejestracja zamówień w systemie ERP
  • wystawianie faktur
  • udzielanie klientom podstawowych informacji technicznych
  • zapewnienie prawidłowego obiegu wystawianych dokumentów zgodnego z zasadami ACO
  • bieżąca archiwizacja wysyłanych i otrzymywanych dokumentów
  • współpraca z zespołem Pionu Sprzedaży, Działem Planowania i Produkcji w zakresie realizacji ofert i zamówień

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • wsparcie w doskonaleniu umiejętności i kompetencji w międzynarodowej rodzinnej organizacji z pasją
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
  • życzliwe i przyjazne środowisko pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i umiejętności
  • atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, bezpłatne posiłki, dofinansowanie do karty MultiSport i inne.

 

Prześlij swoje CV i dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy!
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez administratora danych osobowych ACO Elementy Budowalne Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie zgodnie z RODO”.
bottom

ACO to globalny lider w branży odwodnień. Od wielu lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom na całym świecie. ACO należy do czołówki krajowych producentów systemów zarządzania wodami deszczowymi – odwodnień, separatorów, wpustów, skrzynek rozsączających, regulatorów przepływu. Centrala firmy wraz z zakładami produkcyjnymi znajduje się 20 km od centrum Warszawy w Legionowie.

 

Obecnie do naszego zespołu w Legionowie k. Warszawy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Obsługi Klienta

NASZE OCZEKIWANIA:         

  • wykształcenie wyższe (preferowane)
  • min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym w branży inżynieryjno-technicznej
  • bardzo dobra znajomość MS Office; mile widziana znajomość systemu MS Dynamics Nav
  • odpowiedzialność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność słuchania
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
  • bardzo dobra organizacja pracy

 

KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZADANIA:

  • koordynowanie procesów sprzedażowych w ramach Centrum Obsługi Klienta i obsługiwanych regionów handlowych
  • sporządzanie ofert dla zapytań klientów
  • przygotowywanie umów z klientami według przyjętych zasad
  • koordynowanie terminów instalacji/serwisu dostarczanych urządzeń z firmą serwisową oraz współpraca z Działem Technicznym
  • przyjmowanie, rejestrowanie i nadzór nad reklamacjami
  • przyjmowanie, weryfikacja i rejestracja zamówień w systemie ERP
  • wystawianie faktur
  • udzielanie klientom podstawowych informacji technicznych
  • zapewnienie prawidłowego obiegu wystawianych dokumentów zgodnego z zasadami ACO
  • bieżąca archiwizacja wysyłanych i otrzymywanych dokumentów
  • współpraca z zespołem Pionu Sprzedaży, Działem Planowania i Produkcji w zakresie realizacji ofert i zamówień

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • wsparcie w doskonaleniu umiejętności i kompetencji w międzynarodowej rodzinnej organizacji z pasją
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
  • życzliwe i przyjazne środowisko pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i umiejętności
  • atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, bezpłatne posiłki, dofinansowanie do karty MultiSport i inne.

 

Prześlij swoje CV i dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy!
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez administratora danych osobowych ACO Elementy Budowalne Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie zgodnie z RODO”.

Ogłoszenie archiwalne