Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Timken Polska Sp. z o.o.O firmie
- Warszawska 3, SosnowiecSosnowiec, śląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Timken Polska Sp. z o.o.
Warszawska 3
Sosnowiec
Twój zakres obowiązków
wspieranie przydzielonej grupy kluczowych niemieckich klientów firmy Timken w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu
przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym w Niemczech w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem
współpraca z innymi działami firmy Timken na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja
analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach
Nasze wymagania
biegła znajomość języka niemieckiego
dobra znajomość języka angielskiego
wykształcenie licencjackie/magisterskie
umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność
umiejętność pracy w zespole
To oferujemy
ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi
intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
elastyczny system czasu pracy
możliwość pracy zdalnej w ramach regulacji wewnętrznych
Timken Polska Sp. z o.o.
Firma Timken oferuje rosnącą gamę łożysk inżynieryjnych i układów mechanicznego przenoszenia mocy, zwiększających niezawodność oraz wydajność maszyn i urządzeń światowej klasy, wszystko po to by świat biegł do przodu! W 2019 roku sprzedaż Timkena wyniosła 3.8 miliarda USD. Obecnie Timken zatrudnia na całym świecie ponad 17 000 pracowników i prowadzi działalność w 42 krajach.
Dlaczego Timken?
Doskonalenie wiedzy i wdrażanie innowacji od ponad wieku
Kultura najwyższej jakości i wydajności
Globalne, zróżnicowane środowisko
Produkty, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju
Zobowiązanie do wspierania lokalnych społeczności
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.