Oferta pracy

Koordynator ds. Obsługi Klientów

ENEA Centrum Sp. z o.o.

  • Świnoujście

    Świnoujście, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad funkcjonowaniem podległej jednostki BOK.

  • Planowanie, organizowanie pracy podległego zespołu w zakresie: weryfikacji wiedzy pracowników, wyznaczanie zadań i ich rozliczanie, zapewnienie prawidłowej obsługi.

  • Nadzór/obsługa Klienta polegająca na: przygotowywaniu i zawieraniu/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych, rozwiązywaniu umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych, realizacji działań marketingowych, składaniu ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grupy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań.

  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych.

  • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji.

  • Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, humanistyczne, techniczne, społeczne, zarządzanie).

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  • Doświadczenie w pracy przy bezpośredniej obsłudze klienta/ sprzedaży produktów.

  • Znajomość systemów bilingowych SKOK O i SKOK-D będzie atutem.

  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office.

  • Znajomość technik sprzedaży.

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2021r.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.