Ta oferta pracy jest nieaktualna od 578 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. obsługi klientów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dream Houses Development Spółka z o.o.

    Dream Houses Development Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z branży deweloperskiej, działająca w segmencie osiedli domów jednorodzinnych w Warszawie i okolicach. W związku z rozwojem zakresu działalności i przygotowaniem nowych inwestycji, poszukujemy nowych członków naszego zespołu. 

    Koordynator ds. obsługi klientów

    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie

    Zakres obowiązków:

    • opieka nad pełnym cyklem relacji z naszymi klientami - nabywcami domów jednorodzinnych - z dbałością o ich satysfakcję i wizerunek firmy, od przedsprzedaży do obsługi posprzedażowej
    • przygotowywanie, organizowanie umów z klientami (umowy deweloperskie, umowy przenoszące własność), we współpracy z kancelarią notarialną
    • zarządzanie procesem indywidualnych zmian lokatorskich (zbieranie i analiza potrzeb zgłaszanych przez klientów, przygotowanie dokumentacji zmian lokatorskich, rozliczenia z klientami, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie kontroli wdrożenia zmian)
    • zarządzanie rozliczeniami z tytułu wszelkich umów zawieranych z klientami
    • obsługa procesów gwarancji / rękojmi dewelopera

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego (preferowane: ekonomia, gospodarka nieruchomościami, zarządzanie projektami, kierunki techniczne – budownictwo, architektura lub pokrewne)
    • minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży nieruchomości lub w firmie deweloperskiej
    • doświadczenia w kontaktach z klientami
    • biegłej obsługi MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
    • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B2)
    • dobrej organizacji pracy, rzetelności i zaangażowania

    Oferujemy:

    • umowę o pracę na pełen etat (na początku możliwy okres próbny)
    • adekwatne wynagrodzenie, powiązane z posiadanym doświadczeniem
    • możliwość rozwoju i awansu w ramach strategii rozwoju firmy
    • niezbędne nowoczesne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy) i pracę w kameralnym biurze na warszawskim Ursynowie.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Dream Houses Development Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Dream Houses Development Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-842) przy ul. Rataja 18. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.