Oferta pracy

Koordynator ds. Obsługi Reklamacji

EDISON ENERGIA Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów w obszarze obsługi posprzedażowej oraz reklamacji,

  • Dbanie o jakość rozmów prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta z Klientami,

  • Nadzór, kontrola oraz usprawnianie procesu reklamacji,

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów reklamacyjnych,

  • Raportowanie pracy działu reklamacji przełożonemu oraz bezpośrednio do Zarządu Spółki.

Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi Klienta posprzedażowego oraz obsłudze reklamacji,

  • Doświadczenie oparte sukcesami w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,

  • Doświadczenie w organizacji pracy specjalistów (zarządzanie priorytetami, przydział zadań, monitoring reklamacji),

  • Umiejętności negocjacyjne,

  • Praktyczna znajomość tworzenia nowych rozwiązań oraz wdrażania procesów (przygotowywanie procedur, instrukcji),

  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel).

To oferujemy

  • Stabilne zarobki – podstawa oraz przejrzysty system premiowy,

  • Szkolenia produktowe,

  • Opieka medyczna po okresie wdrożeniowym,

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów,

  • Pracę w wiodącej organizacji z branży OZE.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • brak dress code’u

EDISON ENERGIA Spółka Akcyjna

Edison Energia to ludzie! Jesteśmy zaangażowani i ambitni. Nasza firma to jedna z największych spółek z branży energii odnawialnej w Polsce. Dodajemy własną, dużą cegłę dla czystego świata. Razem robimy coś wielkiego, wykorzystujemy energię ze słońca. Chcemy, aby każdy mógł wykorzystać to darmowe źródło do zasilania domu. Zrób to z nami!

Przewiń do profilu firmy