Oferta pracy

Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego

eobuwie.plO firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • analiza zachowań konsumenckich, śledzenie trendów na danym rynku i przekazywanie informacji zwrotnej do działu Marketingu,

  • współpraca z Działem Marketingu spółki - współudział w tworzeniu i przeprowadzaniu kampanii reklamowych,

  • współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi na rynku łotewskim,

  • współpraca z partnerami biznesowymi na Łotwie (banki, firmy kurierskie etc.),

  • opracowywanie i rozwój procedur i procesów w oparciu o obowiązujące na rynku łotewskim aspekty prawne,

  • tłumaczenie treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej dla rynku łotewskiego (z języka polskiego na łotewski) oraz innych tekstów,

  • obsługa mediów społecznościowych i serwisów opiniotwórczych,

  • budowa, a następnie zarządzanie i koordynowanie prac podległego zespołu pracowniczego (DOK),

  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,

  • budowanie silnych ambasadorów marki wśród członków zespołu,

  • współuczestniczenie w procesach rekrutacyjnych,

  • monitorowanie i egzekwowanie realizacji wskaźników KPI,

  • wyjaśnianie trudnych, wymagających spraw klienckich,

  • wykonywaniem innych bieżących zadań.

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka łotewskiego (poziom min. C1),

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,

  • umiejętność zarządzania zespołem (minimum roczne doświadczenie na stanowisku lidera/ koordynatora),

  • znajomość kultury i obowiązujących trendów na rynku łotewskim,

  • dobra znajomości obowiązujących zasad ortografii i gramatyki języka łotewskiego,

  • wysoka kultura osobista,

  • umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym (obsługa wielokanałowa: telefon, e-mail, chat),

  • sumienność w wykonywaniu obowiązków,

  • umiejętność obsługi komputera,

  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,

  • zdolność do podejmowania odpowiedzialnych decyzji,

  • opanowanie oraz cierpliwość,

  • w przypadku pracy poza siedzibą firmy - gotowość do pobytu szkoleniowego w Zielonej Górze przez ok. 15 dni roboczych.

Mile widziane

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

To oferujemy

  • pracę zdalną i wszystkie niezbędne narzędzia pracy

  • pracę z doświadczonym zespołem osób, którzy tworzą i rozwijają rynek e-commerce

  • pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży (zapraszamy na stronę firma.eobuwie.pl)

  • możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • przyjazna atmosfera

  • program poleceń dla pracowników

eobuwie.pl

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy