Koordynator ds. Operacji Contact Centre

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 14.06.2018
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 14.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poszukujemy osoby na stanowisko:

    Koordynator ds. Operacji Contact Centre
    Miejsce pracy: Warszawa


    Do głównych obowiązków należeć będzie:

    • Działania optymalizujące standardy obsługi klienta w tym sprawdzanie jakości i analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
    • Wsparcie pracy partnera biznesowego – zewnętrznego dostawcy infolinii (między innymi: rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, wsparcie i kontrola realizacji zadań oraz dokumentacji),
    • Wsparcie forum ( m.in. kalendarz działań na forum dla moderatora, współpraca z działami sprzedaży, marketingu, mediów społecznościowych i Digital),
    • Utrzymywanie dobrych kontaktów z dostawcami, kontrahentami i klientami wewnętrznymi firmy (analiza działań, propozycje i realizacja zmian),
    • Współpraca z klientami wewnętrznymi (m. in. sprzedaż, marketing) przy projektach dotyczących obsługi klienta, promocji, programów sprzedażowych etc.),
    • Sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie kosztów.

    Wymagania:

    • Minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • Praktyczna wiedza w zakresie wsparcia sprzedażowego/posprzedażowego, obsługowego, reklamacyjnego lub serwisowego, mile widziane doświadczenie w branży technologicznej/technicznej oraz doświadczenie przy wsparciu mediów społecznościowych,
    • Zdolności analityczne oraz umiejętność przewidywania,
    • Samodzielność w działaniu oraz inicjatywa,
    • Dobra znajomość programu Excel – warunek konieczny,
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję pisemną – warunek konieczny,
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne,
    • Mile widziana znajomość:
      • rynkowych standardów obsługi klienta i norm CC w tym EN15838, ISO 18295,
      • wskaźników rynkowych dotyczących poziomu celów i targetów,
      • systemów Avaya, ankietowych - ERMS, CRM lub innych pokrewnych używanych w działach contact center,
      • programu SAP oraz wiedzy na temat modułu CIC,
      • technologii i trendów w branży obsługi klienta.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
    • Atrakcyjny system premiowy,
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne),
    • Samodzielną pracę umożliwiającą realizację własnych pomysłów i rozwiązań,
    • Możliwość dołączenia do grup sportowych (siatkówka, koszykówka, piłka nożna), spotkania integracyjne i eventy firmowe,
    • Dostęp do nowych technologii i rozwiązań i możliwość tworzenia sukcesu marki Samsung,
    • Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku.
     
    Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)."