Ta oferta pracy jest nieaktualna od 81 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Planowania i Zdolności Produkcyjnych

  • Goleniów, Nowogard, Szczecin, zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 27.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BESTSELLER E-commerce
    Na całym świecie pracuje dla firmy BESTELLER ponad 15 tyś. osób.
     
    BESTSELLER to rodzinna firma z branży odzieżowo-obuwniczej założona w Danii w 1975 roku. Oferuje modę, która jest współczesna, atrakcyjna, ale i przystępna cenowo – dla kobiet i mężczyzn, nastolatków i dzieci. Marki, pod którymi działa, to dla przykładu JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY czy NAME IT. Ich produkty dostępne są online, w ich własnych sklepach sieciowych, ale też w sklepach multibrandowych i domach towarowych. Więcej informacji: http://www.bestseller.com. BESTSELLE prowadzi globalną sprzedaż w ponad 3 tyś. sklepów stacjonarnych oraz przez Internet. Duch przedsiębiorczości obecny jest w firmie tak samo jak w roku 1975, dlatego BESTSELLER zdecydował się utworzyć w Amsterdamie biuro odpowiedzialne za E-commerce, a pod Szczecinem zlokalizować nowe studio fotograficzne.
    Koordynator ds. Planowania i Zdolności Produkcyjnych
    Planning & Capacity Coordinator 

    Miejsce pracy: Goleniów, Nowogard (okolice), Szczecin (okolice)

    Czy pasjonują Cię technologie cyfrowe? Chcesz wpływać na to, jak prezentowane są w Internecie znane europejskie marki modowe? W ciągu kilku lat swojego dynamicznego rozwoju firma BESTSELLER E-Commerce osiągnęła silną pozycję w świecie handlu internetowego. Tworzy ją międzynarodowy zespół, który aktualnie chcemy powiększyć. Szukamy dobrze zorganizowanej i zmotywowanej osoby, która chciałaby się rozwijać razem z nami.


    Kim jesteśmy

    Główne biuro firmy BESTSELLER E-Commerce mieści się w centrum Amsterdamu, a jego studio fotograficzne pod Szczecinem. Reprezentujemy 20 marek modowych, których produkty sprzedajemy za pośrednictwem Internetu w 13 krajach. W samym studiu fotografujemy do 6000 produktów miesięcznie. Utrzymujemy wysokie standardy, ale mamy też duże oczekiwania. W firmie zatrudniającej ponad 150 osób z 40 krajów kreujemy ekscytujące doświadczenia związane z modą - zawsze i wszędzie.
     

    Stanowisko 

    Jako Koordynator ds. Planowania i Zdolności Produkcyjnych pracować będziesz z rzetelnymi, wykwalifikowanymi oraz kreatywnymi osobami tworzącymi kadrę studia fotograficznego. Są wśród nich fotografowie, retuszerzy, copywriterzy i wielu innych.

    Koordynator ds. Planowania i Zdolności Produkcyjnych definiuje zdolności produkcyjne studia i ich racjonalne wykorzystanie pod kątem aktualnego popytu na usługi studia. Rozumiejąc zasady funkcjonowania studia, określa, jakie moce przerobowe niezbędne będą dla pomyślnej realizacji przyszłych zleceń. Podejmuje szereg bieżących działań, mających zapewnić realizację założonych celów oraz optymalizację kosztów przy maksymalnym wykorzystaniu mocy przerobowych.

    Główne obowiązki:

    • Planowanie wykorzystania zdolności produkcyjnych i odpowiedzialność za ciągły rozwój BESTSELLER Studios w obszarach związanych z planowaniem i prognozowaniem na poziomie szczegółowym;
    • Monitorowanie i ocena procesów kluczowych dla funkcjonowania studia fotograficznego, rozpoznawanie ograniczeń produkcyjnych i ich analiza;
    • Regularne informowanie o planach i prognozach uczestników procesu produkcji fotograficznej oraz rewizja planów produkcyjnych w celu zapewnienia właściwego wykorzystania zasobów;
    • Wsparcie w obszarze budżetu i wydatków. Zrozumienie zasad fakturowania klientów studia oraz zapewnienie terminowości w wystawianiu faktur i ich adekwatności (ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów poniesionych przez studio).

    Pożądane umiejętności i doświadczenie:

    • Wymagane doświadczenie w obszarze planowania, analizy zdolności produkcyjnych i przygotowywania prognoz produkcyjnych;
    • Biegłość w obsłudze Excela i znajomość podstaw księgowości;
    • Doskonałe umiejętności organizacyjno-administracyjne i zarządzania własnym czasem oraz komunikatywność;
    • Umiejętność zachowania spokoju w dynamicznym środowisku pracy oraz wykazywanie się inicjatywą i profesjonalizmem;
    • Dbałość o szczegóły.

    Profil pracownika

    W firmie BESTSELLER to pracownicy są najważniejsi, dlatego tak ważne jest umieć odnaleźć się i rozwijać w tym międzynarodowym i dynamicznie rozwijającym się miejscu pracy. Zagwarantują Ci to: zainteresowanie E-commerce, innowacyjność, chęć rozwijania własnych narzędzi pracy oraz testowania nowych rozwiązań.
     

    Dlaczego my?

    Współtworzymy nowoczesne i wysoce wyspecjalizowane studio fotograficzne, co stawia przed nami ambitne cele i wiąże się z wysokimi wymaganiami. Mimo to cenimy sobie ponad wszystko doskonałą atmosferę w miejscu pracy, które oferuje nam ponadto atrakcyjne świadczenia. Wśród nich wymienić można firmowy transport między Szczecinem a Łozienicą – zupełnie za darmo! No tego nasz kalendarz wypełniają interesujące wydarzenia, np. coroczny wyjazd integracyjny za granicę, a na co dzień korzystamy z takich przywilejów jak dofinansowanie do karty MultiSport.

     

    Zainteresowany/a?

    Nie możemy doczekać się Twojego zgłoszenia! Złóż swoje CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj.

     

    Who we are

    The primary office for BESTSELLER E-commerce is based in the centre of Amsterdam with an ecommerce photo studio based in Szczecin area, Poland, shooting up to 6,000 products per month. Our business includes 20+ fashion brands which we sell online in 13 countries. We have high standards and expectations for our team and with more than 150 BESTSELLER E-commerce colleagues from over 40 countries we work to create exciting fashion experiences – whenever, wherever.

     

    The department and the position

    As a Planning & Studio Coordinator, you will join a team of dedicated and skilled creatives that form the Studio Team. The team is comprised of several roles ranging from Photographers to Product Description Specialists.

     

    Planning & Studio Coordinator determines the production capacity needed in order to meet changing demands for image production. Understands how the business operates and plans for future capacity requirements. Undertakes planning activities to ensure targets are met and optimises efficiency and costs.

     

    Specific Job Responsibilities:

    • Plan capacity and ensure development of all areas related to planning & forecasting within BESTSELLER Studios at a granular level;
    • Monitor & review key processes, identify capacity constraints and provide analysis;
    • Regularly communicate plans and forecasts to internal stakeholders and review plans to ensure efficient resource utilisation;
    • Support studio budget and expensing. Gain an understanding of invoicing and studio budgeting ensuring that invoices are issued in a timely and organised manner.

     

    Desired Skills and Experience:

    • Planning, capacity & forecast experience essential;
    • Proficiency in Excel and good understanding of accounting;
    • Excellent organizational, administrative, time management and oral communication skills;
    • Ability to stay calm in a fast-paced environment and remain proactive and professional;
    • Keen attention to detail.

     

    Your profile:

    At BESTSELLER people are the key and it will be important that you fit and thrive in our international and dynamic BESTSELLER culture which means that you have a passion for E-commerce, are innovative, and driven by the opportunity to optimise existing solutions and test new solutions to improve our business.

     

    Why work for us?

    Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a good work atmosphere and equally offer good benefits. To this extent, you can think of free transportation between Szczecin and studios, calendar rich with engaging social events. Once a year all of us go abroad for a company event and on a daily basis we enjoy discounted admission to an array of sport facilities.

     

    Interested?

    We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Elin Akerstrom, Recruitment Specialist on phone +31625230722.