Ta oferta pracy jest nieaktualna od 325 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 27.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

    Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów
    Miejsce pracy: Warszawa
    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

    Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


    Jeżeli:

    • Możesz pochwalić się sukcesami w optymalizacji procesów 
    • Miałeś możliwość wdrażać swoje pomysły 
    • Masz wysoko rozwinięte zdolności analizy i wnioskowania 
    • Potrafisz przekonać innych używając merytorycznych argumentów 
    • Wychodzisz z inicjatywą zmian 
    • Powierzone zadania realizujesz samodzielnie 
    • Jesteś gotów do częstych podróży – współpraca ze sklepami na terenie całego kraju 
    • Masz wykształcenie wyższe (wykształcenie kierunkowe mile widziane) 
    • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Łańcucha Dostaw/prowadzeniu projektów/optymalizacji procesów
    • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację 

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • Budowanie satysfakcji klientów przez zapewnienie wzrostu efektywności procesów logistycznych w sklepach 
    • Budowanie, rozwijanie standardów logistyki i wsparcie sklepów w ich wdrażaniu
    • Identyfikowanie i usprawnianie procesów o obniżonej efektywności 
    • Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających przepływ towaru/poprawiających produktywność
    • Monitorowanie efektywności procesów (raportowanie)
    • Identyfikowanie i adresowanie potrzeb klientów/sklepów w zakresie logistyki
    • Ścisłą współpracę z kierownikami logistyki w dedykowanych sklepach

    Oferujemy Ci:

    • Umowę o pracę
    • Posadę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie 
    • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
    • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania 
    • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych 
    • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport 
    • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa 
    • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra 
    • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska 
    opisopisopisopis