Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 27.12.2017
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 26.01.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


Jeżeli:

  • Możesz pochwalić się sukcesami w optymalizacji procesów 
  • Miałeś możliwość wdrażać swoje pomysły 
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności analizy i wnioskowania 
  • Potrafisz przekonać innych używając merytorycznych argumentów 
  • Wychodzisz z inicjatywą zmian 
  • Powierzone zadania realizujesz samodzielnie 
  • Jesteś gotów do częstych podróży – współpraca ze sklepami na terenie całego kraju 
  • Masz wykształcenie wyższe (wykształcenie kierunkowe mile widziane) 
  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Łańcucha Dostaw/prowadzeniu projektów/optymalizacji procesów
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację 

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Budowanie satysfakcji klientów przez zapewnienie wzrostu efektywności procesów logistycznych w sklepach 
  • Budowanie, rozwijanie standardów logistyki i wsparcie sklepów w ich wdrażaniu
  • Identyfikowanie i usprawnianie procesów o obniżonej efektywności 
  • Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających przepływ towaru/poprawiających produktywność
  • Monitorowanie efektywności procesów (raportowanie)
  • Identyfikowanie i adresowanie potrzeb klientów/sklepów w zakresie logistyki
  • Ścisłą współpracę z kierownikami logistyki w dedykowanych sklepach

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Posadę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie 
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania 
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych 
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport 
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa 
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra 
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska 
opisopisopisopis