Audiofon

Koordynator ds. projektów remontowo-budowlanych

AudiofonO firmie

  • lubelskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    12 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Kierownik

AUDIOFON to rodzinna firma założona w 1991 roku przez małżeństwo z Wrocławia. Jesteśmy liczącym ponad 300 oddziałów, najdłużej działającym, całkowicie polskim przedsiębiorstwem z branży protetyki słuchu. Z naszymi Pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich za zaangażowanie i uczestniczymy w ich rozwoju. To dla nas ważne, ponieważ razem mamy możliwość realizowania naszej misji. My po prostu pomagamy słyszeć lepiej. Jest to możliwe dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży, nowoczesnemu sprzętowi diagnostycznemu i szerokiej ofercie najlepszych na rynku aparatów słuchowych. Rozumiemy potrzeby osób niedosłyszących i pracujemy, aby poprawić ich komfort życia…bo… Pomaganie jest w nas :-)

Koordynator ds. projektów remontowo-budowlanych
Miejsce pracy: teren centralnej Polski (praca mobilna)
/

Do Twoich zadań będą należały:

  • koordynowanie procesu otwarcia nowych salonów na terenie centralnej Polski
  • koordynowanie niezbędnych remontów w salonach sprzedaży oraz załatwianie wszelkich wymaganych przez prawo formalności
  • realizacja prac zgodna z założonym harmonogramem oraz odpowiedzialność za odbiór kolejnych etapów
  • wycena prac remontowo - budowlanych
  • negocjowanie warunków umów z wykonawcami remontów
  • nawiązanie współpracy z podwykonawcami budowlanymi
  • dopilnowanie wyposażenia punktów w niezbędne do jego działalności meble i sprzęty
  • współpraca z aktualnymi punktami sprzedaży w celu poprawy ich wyglądu

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wykształcenia min. średnie
  • doświadczenia w nadzorowaniu projektów techniczno – budowlanych
  • doświadczenia w adaptacji lokali handlowych/ usługowych
  • doświadczenia we współpracy z podwykonawcami budowlanymi
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy
  • umiejętności wykonywania projektów adaptacji salonów w programie AutoCad
  • inicjatywy i operatywności w działaniu
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu
  • prawa jazdy kat. B - warunek konieczny

Za Twoje zaangażowanie oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do pełnionego stanowiska
  • pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, Multisport
  • narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, telefon)
  • współuczestnictwo w kreowaniu i budowaniu wizerunku firmy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

AUDIOFON to rodzinna firma założona w 1991 roku przez małżeństwo z Wrocławia. Jesteśmy liczącym ponad 300 oddziałów, najdłużej działającym, całkowicie polskim przedsiębiorstwem z branży protetyki słuchu. Z naszymi Pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich za zaangażowanie i uczestniczymy w ich rozwoju. To dla nas ważne, ponieważ razem mamy możliwość realizowania naszej misji. My po prostu pomagamy słyszeć lepiej. Jest to możliwe dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży, nowoczesnemu sprzętowi diagnostycznemu i szerokiej ofercie najlepszych na rynku aparatów słuchowych. Rozumiemy potrzeby osób niedosłyszących i pracujemy, aby poprawić ich komfort życia…bo… Pomaganie jest w nas :-)

Koordynator ds. projektów remontowo-budowlanych
Miejsce pracy: teren centralnej Polski (praca mobilna)

Do Twoich zadań będą należały:

  • koordynowanie procesu otwarcia nowych salonów na terenie centralnej Polski
  • koordynowanie niezbędnych remontów w salonach sprzedaży oraz załatwianie wszelkich wymaganych przez prawo formalności
  • realizacja prac zgodna z założonym harmonogramem oraz odpowiedzialność za odbiór kolejnych etapów
  • wycena prac remontowo - budowlanych
  • negocjowanie warunków umów z wykonawcami remontów
  • nawiązanie współpracy z podwykonawcami budowlanymi
  • dopilnowanie wyposażenia punktów w niezbędne do jego działalności meble i sprzęty
  • współpraca z aktualnymi punktami sprzedaży w celu poprawy ich wyglądu

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wykształcenia min. średnie
  • doświadczenia w nadzorowaniu projektów techniczno – budowlanych
  • doświadczenia w adaptacji lokali handlowych/ usługowych
  • doświadczenia we współpracy z podwykonawcami budowlanymi
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy
  • umiejętności wykonywania projektów adaptacji salonów w programie AutoCad
  • inicjatywy i operatywności w działaniu
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu
  • prawa jazdy kat. B - warunek konieczny

Za Twoje zaangażowanie oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do pełnionego stanowiska
  • pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, Multisport
  • narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, telefon)
  • współuczestnictwo w kreowaniu i budowaniu wizerunku firmy

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne