Oferta pracy

Koordynator ds. Rozwoju Oferty

Integra Diagnostic – Projekt Sam się zbadaj

  • łódzkie

    łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Merytoryczny nadzór nad procesem zarządzania ofertą asortymentową w projekcie SamSięZbadaj;

  • Analiza rynku pod kątem możliwości rozwoju i optymalizacji oferty produktowej;

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju oferty produktowej.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing i pokrewne);

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ofertą produktów w branży medycznej lub farmaceutycznej;

  • Znajomość przepisów i regulacji związanych z wdrażaniem wyrobów medycznych i farmaceutycznych;

  • Wiedza z zakresu zarządzania ceną produktu;

  • Praktyczna znajomość metod i narzędzi zarządzania asortymentem;

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint);

  • Umiejętności negocjacyjne;

  • Nastawienie na realizację celów.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta Category Managera;

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • System premiowy dostosowany do stanowiska;

  • Kartę Multisport;

  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med.;

  • Dofinansowanie wakacji;

  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

Integra Diagnostic – Projekt Sam się zbadaj

W Sam się Zbadaj (https://www.samsiezbadaj.pl) wierzymy, że nie ma nic cenniejszego od zdrowia. Z tej przyczyny postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie i wiedzę zdobyte przez lata działania na rynku diagnostyki klinicznej i rozszerzyć działalność. Tak zrodziła się marka „Sam się zbadaj”, której głównym celem jest zwiększanie świadomości społecznej na temat wagi wykonywania badań okresowych.

Przewiń do profilu firmy