Ta oferta pracy jest nieaktualna od 33 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. rozwoju sieci przedszkoli

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 16.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Ponad 3 lata temu otworzyliśmy naszą pierwszą placówkę – „Zieloną Wieżę” - Demokratyczne Przedszkole i Żłobek Montessori. Obecnie rozwijamy sieć Zielonej Wieży i szukamy osoby, która jako Koordynator zapewni wsparcie organizacyjne dla właścicieli nowo otwierających się placówek partnerskich .

Koordynator ds. rozwoju sieci przedszkoli
Miejsce pracy: Warszawa

Czego u Ciebie przede wszystkim potrzebujemy:

  • bardzo dużego doświadczenia w organizowaniu, pracy przy projektach, bo trzeba będzie działać szybko i sprawnie oraz pilnować poszczególnych etapów projektowych
  • znakomitych umiejętności komunikacyjnych, bo będzie trzeba dogadywać się z wieloma ludźmi, negocjować, weryfikować informacje i czasami mediować
  • umiejętności samodzielnego zarządzania czasem, dyspozycyjności i zaangażowania, bo będziesz wspierać otwieranie nowych placówek i czasem będziesz zostawać „po godzinach”, bądź przychodzić w weekend, żeby wyrobić się w jakimś terminie, ale kiedy indziej, jak pracy będzie mniej, odpoczywać
  • umiejętności budowania relacji, bo jakość Twojej współpracy z osobami w sieci będzie się bezpośrednio przekładać na efektywność udzielanego im wsparcia oraz będziesz pomagać w tworzeniu wspólnego środowiska naszej sieci
  • dużej inicjatywy w rozwiązywaniu problemów – bo przy każdej nowej placówce będą pojawiać się inne wyzwania i zaskakujące sytuacje, więc trzeba będzie dużo kreatywności i zaangażowania, żeby im sprostać

Co dokładniej będziesz robić?

  • wspierać projekty otwierania nowych placówek partnerskich w sieci, czyli:
    • dostarczać założycielom niezbędnych informacji dot. formalności
    • dzielić się z nimi know-how wypracowanym w naszej głównej placówce
    • pomagać rozwiązywać pojawiające się na bieżąco problemy
    • czuwać nad poszczególnymi etapami projektu
    • odpowiadać za komunikację między nowymi właścicielami, a kadrą głównej placówki
    • docelowo szkolić nowych założycieli z obszaru administrowania placówką
  • kontaktować się z nowymi potencjalnymi założycielami partnerskich przedszkoli
  • wspierać całościowo komunikację w sieci Zielonej Wieży
  • odpowiadać za organizację szkoleń wewnętrznych dla nowo powstałych placówek

Co oferujemy?

  • ciekawą pracę – czeka na Ciebie wiele różnorodnych wyzwań :)
  • będziesz współtworzyć nowoczesny projekt edukacyjny – oparty o zasady turkusowych organizacji
  • spotkasz się u nas z najnowszymi podejściami do edukacji
  • poznasz bardzo fajnych, zaangażowanych ludzi
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Abyśmy mogli rozpatrzeć Twoją kandydaturę, prosimy Cię o rozwiązanie dwóch zadań:

Zadanie 1.

Stwórz listę sklepów internetowych, w których można kupić pomoce Montessori w Polsce i zaproponuj jeden, w którym najlepiej kupić „różową wieżę”. Napisz dlaczego go wybrałeś/aś oraz podaj ile czasu zajęło Ci to zadanie?

Zadanie 2.

Założyciel nowej placówki otwiera przedszkole na 30 dzieci, planuje 1 salę, godziny otwarcia 8:30 - 15:30 i prosi Cię o radę:

  1. Ilu powinien mieć minimalnie nauczycieli?
  2. Jaką minimalną powierzchnię i wysokość powinna mieć sala?
  3. Czy rekomendujesz dla takiej grupy dzieci catering czy otwarcie własnej kuchni?

Prześlij do nas swoje cv wraz z rozwiązaniem zadań i napisz dlaczego
Zielona Wieża to miejsce dla Ciebie :)