Ta oferta pracy jest nieaktualna od 276 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. rozwoju sieci przedszkoli

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2017-11-16

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ponad 3 lata temu otworzyliśmy naszą pierwszą placówkę – „Zieloną Wieżę” - Demokratyczne Przedszkole i Żłobek Montessori. Obecnie rozwijamy sieć Zielonej Wieży i szukamy osoby, która jako Koordynator zapewni wsparcie organizacyjne dla właścicieli nowo otwierających się placówek partnerskich .

    Koordynator ds. rozwoju sieci przedszkoli
    Miejsce pracy: Warszawa

    Czego u Ciebie przede wszystkim potrzebujemy:

    • bardzo dużego doświadczenia w organizowaniu, pracy przy projektach, bo trzeba będzie działać szybko i sprawnie oraz pilnować poszczególnych etapów projektowych
    • znakomitych umiejętności komunikacyjnych, bo będzie trzeba dogadywać się z wieloma ludźmi, negocjować, weryfikować informacje i czasami mediować
    • umiejętności samodzielnego zarządzania czasem, dyspozycyjności i zaangażowania, bo będziesz wspierać otwieranie nowych placówek i czasem będziesz zostawać „po godzinach”, bądź przychodzić w weekend, żeby wyrobić się w jakimś terminie, ale kiedy indziej, jak pracy będzie mniej, odpoczywać
    • umiejętności budowania relacji, bo jakość Twojej współpracy z osobami w sieci będzie się bezpośrednio przekładać na efektywność udzielanego im wsparcia oraz będziesz pomagać w tworzeniu wspólnego środowiska naszej sieci
    • dużej inicjatywy w rozwiązywaniu problemów – bo przy każdej nowej placówce będą pojawiać się inne wyzwania i zaskakujące sytuacje, więc trzeba będzie dużo kreatywności i zaangażowania, żeby im sprostać

    Co dokładniej będziesz robić?

    • wspierać projekty otwierania nowych placówek partnerskich w sieci, czyli:
      • dostarczać założycielom niezbędnych informacji dot. formalności
      • dzielić się z nimi know-how wypracowanym w naszej głównej placówce
      • pomagać rozwiązywać pojawiające się na bieżąco problemy
      • czuwać nad poszczególnymi etapami projektu
      • odpowiadać za komunikację między nowymi właścicielami, a kadrą głównej placówki
      • docelowo szkolić nowych założycieli z obszaru administrowania placówką
    • kontaktować się z nowymi potencjalnymi założycielami partnerskich przedszkoli
    • wspierać całościowo komunikację w sieci Zielonej Wieży
    • odpowiadać za organizację szkoleń wewnętrznych dla nowo powstałych placówek

    Co oferujemy?

    • ciekawą pracę – czeka na Ciebie wiele różnorodnych wyzwań :)
    • będziesz współtworzyć nowoczesny projekt edukacyjny – oparty o zasady turkusowych organizacji
    • spotkasz się u nas z najnowszymi podejściami do edukacji
    • poznasz bardzo fajnych, zaangażowanych ludzi
    • atrakcyjne wynagrodzenie

    Abyśmy mogli rozpatrzeć Twoją kandydaturę, prosimy Cię o rozwiązanie dwóch zadań:

    Zadanie 1.

    Stwórz listę sklepów internetowych, w których można kupić pomoce Montessori w Polsce i zaproponuj jeden, w którym najlepiej kupić „różową wieżę”. Napisz dlaczego go wybrałeś/aś oraz podaj ile czasu zajęło Ci to zadanie?

    Zadanie 2.

    Założyciel nowej placówki otwiera przedszkole na 30 dzieci, planuje 1 salę, godziny otwarcia 8:30 - 15:30 i prosi Cię o radę:

    1. Ilu powinien mieć minimalnie nauczycieli?
    2. Jaką minimalną powierzchnię i wysokość powinna mieć sala?
    3. Czy rekomendujesz dla takiej grupy dzieci catering czy otwarcie własnej kuchni?

    Prześlij do nas swoje cv wraz z rozwiązaniem zadań i napisz dlaczego
    Zielona Wieża to miejsce dla Ciebie :)