Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. serwisu i utrzymania budynku

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 10.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Angel Poland Group istnieje od 2003 roku. Zatrudnia ponad 300 pracowników w biurach w Krakowie i Wrocławiu. Grupa należy do czołowych deweloperów w Polsce, z inwestycjami o wartości przekraczającej 500 mln euro. W portfolio firmy znajdują się flagowe projekty: Angel Stradom, Angel Wawel, Angel Plaza, Angel City (Kraków), Wilanów One (Warszawa), Angel River, kompleks apartamentowy OVO z hotelem Double Tree by Hilton, 5-gwiazdkowy hotel The Granary. Ponadto grupa wybudowała dom opieki dla seniorów Angel Care (Wrocław).
     
    W związku z dynamicznym rozwojem, jedna ze spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
    Koordynator ds. serwisu i utrzymania budynku
    Miejsce pracy: Wrocław

    Do głównych obowiązków osób zatrudnionych na tym stanowisku będzie należało:

    • koordynowanie prac serwisowych obiektów,
    • pozyskiwanie ofert z rynku na realizowane usługi serwisowe,
    • prowadzenie dokumentacji serwisowej,
    • współpraca z wykonawcami wraz z ich rozliczaniem,
    • nadzór nad wykonywaniem prac serwisowych oraz ich odbiór,
    • negocjowanie gwarancji z Wykonawcami,
    • zamawianie części oraz materiałów niezbędnych do realizacji usług,
    • dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród klientów, kontrahentów,
    • współpraca z innymi działami: technicznym, prawnym, księgowym.

    Wymagania:

    • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub przy realizacji inwestycji budowlanych kubaturowych,
    • kreatywność, zaangażowanie i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków,
    • mobilność w celu sprawnego nadzorowania i odbioru robót,
    • doświadczenie w eksploatacji technicznej obiektów,
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
    • obsługa komputera, znajomość programów z MS Office – Outlook, Word, Excel, Power Point oraz oprogramowania AutoCad,
    • wysoka komunikatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność, rzetelność.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanego doświadczenia,
    • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku,
    • możliwość zatrudnienia w ramach prowadzenia działalności gospodarczej,
    • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia zakresu posiadanych kompetencji.

    Kandydatów prosimy o przesłanie CV z w języku polskim oraz angielskim przez funkcję aplikuj.