dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator ds. sprzedaży/ Account Manager
Transition Technologies Systems Sp. z o.o.
Opole
Opole, opolskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
nawiązywanie, utrzymanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy w celu realizacji określonych wyników sprzedaży w branży energetycznej i przemysłowej
planowanie i realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią Działu Rynku Energii
przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla Klientów
prowadzenie negocjacji handlowych i opieka posprzedażowa Klienta
monitorowanie potrzeb klientów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług
współpraca z wewnętrznymi działami firmy, kompletowanie dokumentacji handlowej
działanie w zgodzie z polityką firmy w zakresie procesów sprzedażowych
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub w trakcie studiów
umiejętność identyfikacji potrzeb Klientów oraz odpowiedniej reakcji na nie
orientacja na wynik – umiejętność pracy pod presją czasu i rezultatu
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodyscyplina
samodzielność i inicjatywa w działaniu
sumienność i zaangażowanie w wykonaną pracę
łatwość nawiązywania kontaktów
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną pracę z dokumentami przetargowymi, ofertami oraz komunikację z klientami
gotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B)
Mile widziane
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
około 3-letnie doświadczenie zawodowe B2B w obszarze sprzedaży oprogramowania w branżach energetyka, przemysł
To oferujemy
ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce Grupy Kapitałowej z branży IT
stabilność zatrudnienia
elastyczne godziny pracy i formy zatrudnienia
motywacyjny system wynagradzania i narzędzia pracy
profesjonalny system szkoleń i możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie oraz zdobywania doświadczenia w kontaktach z ekspertami branży
karty Multisport, kursy językowe oraz inne benefity
konkursy wewnątrzfirmowe, spotkania integracyjne
przedszkole dla dzieci pracowników w okresie wakacyjnym
przyjazną atmosferę pracy w biurze o dobrej lokalizacji (ul. Dzielna)
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
paczki świąteczne
Transition Technologies Systems Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą o całkowicie polskim kapitale, jednym z największych w kraju producentem
i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Zatrudniamy ponad 600 osób w ośmiu oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach i Białymstoku, a także za granicą: na Ukrainie, w Niemczech oraz USA.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań.