Oferta pracy

Koordynator ds. sprzedaży/ Account Manager

Transition Technologies Systems Sp. z o.o.

  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • nawiązywanie, utrzymanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy w celu realizacji określonych wyników sprzedaży w branży energetycznej i przemysłowej

  • planowanie i realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią Działu Rynku Energii

  • przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla Klientów

  • prowadzenie negocjacji handlowych i opieka posprzedażowa Klienta

  • monitorowanie potrzeb klientów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług

  • współpraca z wewnętrznymi działami firmy, kompletowanie dokumentacji handlowej

  • działanie w zgodzie z polityką firmy w zakresie procesów sprzedażowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub w trakcie studiów

  • umiejętność identyfikacji potrzeb Klientów oraz odpowiedniej reakcji na nie

  • orientacja na wynik – umiejętność pracy pod presją czasu i rezultatu

  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodyscyplina

  • samodzielność i inicjatywa w działaniu

  • sumienność i zaangażowanie w wykonaną pracę

  • łatwość nawiązywania kontaktów

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną pracę z dokumentami przetargowymi, ofertami oraz komunikację z klientami

  • gotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B)

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • około 3-letnie doświadczenie zawodowe B2B w obszarze sprzedaży oprogramowania w branżach energetyka, przemysł

To oferujemy

  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce Grupy Kapitałowej z branży IT

  • stabilność zatrudnienia

  • elastyczne godziny pracy i formy zatrudnienia

  • motywacyjny system wynagradzania i narzędzia pracy

  • profesjonalny system szkoleń i możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie oraz zdobywania doświadczenia w kontaktach z ekspertami branży

  • karty Multisport, kursy językowe oraz inne benefity

  • konkursy wewnątrzfirmowe, spotkania integracyjne

  • przedszkole dla dzieci pracowników w okresie wakacyjnym

  • przyjazną atmosferę pracy w biurze o dobrej lokalizacji (ul. Dzielna)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

Transition Technologies Systems Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą o całkowicie polskim kapitale, jednym z największych w kraju producentem

i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Zatrudniamy ponad 600 osób w ośmiu oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach i Białymstoku, a także za granicą: na Ukrainie, w Niemczech oraz USA.

Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Przewiń do profilu firmy