Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. techniczno - handlowych z językiem angielskim – praca stacjonarna

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Specjalista
  • 04.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

     

    Naszym Klientem jest międzynarodowa firma
    z ugruntowaną pozycją na rynku światowym.

    W związku z rozwojem struktur firma poszukuje do zespołu 2 Kandydatów/Kandydatki  na stanowisko:

    Koordynator ds. techniczno - handlowych  z językiem angielskim – praca stacjonarna

    Miejsce pracy: Bielsko-Biała
    Nr ref.: RE/06/2019/BSB

    Zakres obowiązków:

     

    • Opracowywanie zapytań ofertowych od klientów z terenu Polski, konsultacja zapytań z klientami bądź odpowiednimi działami firmy
    • Sporządzanie kalkulacji oraz ofert cenowych
    • Przygotowywanie, sporządzanie cenników dla klientów według wytycznych
    • Stała współpraca i bieżące wsparcie telefoniczne doradców techniczno-handlowych
    • Zarządzanie, śledzenie i archiwizacja ofert we współpracy z doradcami techniczno-handlowymi oraz centralą
    • Obsługa telefoniczna klientów
    • Prowadzenie korespondencji w języku niemieckim
    • Sporządzanie faktur
    • Monitorowanie statusu ofert/zamówień we współpracy z doradcami technicznymi i przełożonym
    • Kontrolowanie należności i zobowiązań kontrahentów
    • Koordynowanie korespondencji  przychodzącej i wychodzącej
    • Koordynowanie faktur przychodzących
    • Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy oraz nawiązywanie nowych kontaktów
    • Podejmowanie działań w celu tworzenia dobrego wizerunku firmy
    • Reprezentowanie firmy podczas targów

     

     

    Wymagania:

     

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Bardzo dobra znajomość angielskiego (warunek konieczny)
    • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
    • Dobra znajomość pakietu MS-Office
    • Wykształcenie średnie lub wyższe
    • Chęć nauki; zainteresowanie zdobywaniem wiedzy
      w obszarze technicznym
    • Doświadczenie zdobyte w branży technicznej będzie dodatkowym atutem
    • Komunikatywność, wysokie kompetencje z zakresu komunikacji interpersonalnej i budowania długofalowych kontaktów z klientami
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Samodzielność
    • Operatywność, inicjatywa
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Samodyscyplina

     

     

    Oferujemy:

     

    • Pracę w firmie dla której szczególnie istotna jest atmosfera w jakiej się pracuje
    • Możliwość współpracy z największymi światowymi koncernami
    • Stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta
    • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Praca w godzinach:8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
    • Niezbędne narzędzia do pracy

     

     

     

    Oferta dotyczy pracy stałej.

    Informujemy, iż będziemy się kontaktować  z wybranymi Kandydatami.

    Poleć  Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy – mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.