Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator ds. technicznych

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i nadzór nad pracą podległego zespołu w Halach Selgros,

  • tworzenie budżetów, harmonogramów i specyfikacji przetargowej oraz kontrolowanie prac zgodnie z zakresem projektu,

  • współpraca z podwykonawcami na wszystkich etapach realizacji projektu,

  • nadzór nad wykonywanymi naprawami, konserwacjami itp.,

  • przeprowadzanie odbiorów częściowych i końcowych prac i nadzorowanie rozliczenia inwestycji,

  • zarządzanie realizacją powierzonych projektów inwestycyjnych, nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zakładu pracy,

  • nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji, przeprowadzanie kontroli technicznych,

  • prowadzenie spraw formalno-prawnych (kontakty z urzędami, prowadzenie oficjalnej korespondencji, itp.),

  • nadzorowanie właściwego prowadzenia i archiwizowania dokumentacji wymaganej przepisami prawa i przepisami wewnętrznymi firmy.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowane o profilu elektrycznym lub elektromechanicznym),

  • dobra organizacja swojej pracy,

  • posiadanie umiejętności planowania, kosztorysowania i ustalania priorytetów,

  • doświadczenie w prowadzeniu prac serwisowych i remontowo-budowlanych,

  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, AutoCAD mile widziany.

  • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,

  • dyspozycyjność, czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • samochód służbowy, tel. kom.

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,

  • kursy językowe dostępne dla każdego pracownika,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: Koordynator ds. technicznych

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:

[email protected]

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa

i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników, firmie Transgourmet

w Europie zaufało 190 000 klientów.

Przewiń do profilu firmy