Oferta pracy

Koordynator ds. wsparcia sprzedaży

Zakłady Mięsne SILESIA S.A.

  • Goczałkowice-Zdrój (pow. pszczyński)

    Goczałkowice-Zdrój (pow. pszczyński), śląskie
  • ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • wypełnianie dokumentacji wewnętrznej

  • wsparcie techniczne Działu Handlowego w realizacji jego celów

  • przyjmowanie oraz realizacja zamówień Działu Handlowego

  • nadzór nad procesem wdrożeń produktów

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane

  • dobra znajomość pakietu MS Office

  • umiejętność pracy pod presja czasu, kreatywność, elastyczność

  • umiejętności pracy w zespole

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie się rozwijającej

  • pakiet sportowy, system poleceń pracowniczych

  • ubezpieczenie grupowe

  • paczki okolicznościowe

Dodatkowe informacje

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pełna informacja odnośnie przetwarzania Państwa danych osobowych w procesie rekrutacyjnym, jest dostępna pod adresem: http://silesia.eu/klauzula-informacyjna

Zakłady Mięsne SILESIA S.A.

Zakłady Mięsne Silesia S.A. to firma z polskim kapitałem zatrudniająca pracowników w pięciu zakładach produkcyjnych. Jesteśmy liderem w branży mięsnej w Polsce w zakresie przetwórstwa. Tworzymy doskonałe produkty pod markami Cedrob oraz Duda.

W związku z nabyciem kolejnych zakładów produkcyjnych do naszego ambitnego zespołu poszukujemy osób, które będą częścią prężnie rozwijającej się firmy, gwarantującej stabilne zatrudnienie, rozwój zawodowy oraz udział w innowacyjnych projektach.

Przewiń do profilu firmy