Ta oferta pracy jest nieaktualna od 78 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Wsparcia Użytkowników

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 02.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

    Koordynator ds. Wsparcia Użytkowników
    Miejsce pracy: Warszawa
    NIE/6/1710/4
    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

    Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


    Jeżeli:

    • Masz minimum średnie wykształcenie kierunkowe (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem)
    • Potrafisz swobodnie poruszać się w systemie operacyjnym Android
    • Bardzo dobrze znasz system operacyjny Microsoft Windows
    • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365
    • Posiadasz wiedzę z zakresu budowy i funkcjonowania sieci komputerowych
    • Posiadasz ogólną wiedzę o systemie operacyjnym Linux
    • Znasz język angielski na poziomie minimum komunikatywnym – warunek konieczny
    • Masz wysokie zdolności interpersonalne w zakresie współpracy i efektywnej komunikacji (mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta)
    • Jesteś samodzielny, zaangażowany oraz cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy 

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • Zdalne oraz bezpośrednie wspieranie Użytkowników systemów informatycznych
    • Monitorowanie stanu systemów w celu zapewnienia prawidłowego działania procesów biznesowych
    • Rejestrowanie, kategoryzowanie oraz samodzielne rozwiązywanie incydentów
    • Eskalację zgłoszeń użytkowników oraz bezpośrednią współpracę z II i III linią wsparcia
    • Kontakt z dostawcami w zakresie serwisowania oraz eksploatacji sprzętu i oprogramowania
    • Prowadzenie dokumentacji w tym instrukcji i procedur
    • Wsparcie w realizacji projektów informatycznych
    • Budowanie dobrych relacji z Użytkownikami

    Oferujemy Ci:

    • Umowę o pracę
    • Posadę w rozwijającej się międzynarodowej firmie
    • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
    • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania
    • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
    • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport
    • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa
    • Dogodny dojazd do biura – Centrala mieści się przy drugiej linii metra
    • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska
    • Smartfon służbowy bez limitu na połączenia krajowe
    opisopisopisopis