Koordynator ds. Wsparcia Użytkowników

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 02.01.2018
  • Ważna jeszcze 11 dni (do 01.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

Koordynator ds. Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
NIE/6/1710/4
Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


Jeżeli:

  • Masz minimum średnie wykształcenie kierunkowe (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem)
  • Potrafisz swobodnie poruszać się w systemie operacyjnym Android
  • Bardzo dobrze znasz system operacyjny Microsoft Windows
  • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365
  • Posiadasz wiedzę z zakresu budowy i funkcjonowania sieci komputerowych
  • Posiadasz ogólną wiedzę o systemie operacyjnym Linux
  • Znasz język angielski na poziomie minimum komunikatywnym – warunek konieczny
  • Masz wysokie zdolności interpersonalne w zakresie współpracy i efektywnej komunikacji (mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta)
  • Jesteś samodzielny, zaangażowany oraz cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy 

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Zdalne oraz bezpośrednie wspieranie Użytkowników systemów informatycznych
  • Monitorowanie stanu systemów w celu zapewnienia prawidłowego działania procesów biznesowych
  • Rejestrowanie, kategoryzowanie oraz samodzielne rozwiązywanie incydentów
  • Eskalację zgłoszeń użytkowników oraz bezpośrednią współpracę z II i III linią wsparcia
  • Kontakt z dostawcami w zakresie serwisowania oraz eksploatacji sprzętu i oprogramowania
  • Prowadzenie dokumentacji w tym instrukcji i procedur
  • Wsparcie w realizacji projektów informatycznych
  • Budowanie dobrych relacji z Użytkownikami

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Posadę w rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa
  • Dogodny dojazd do biura – Centrala mieści się przy drugiej linii metra
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska
  • Smartfon służbowy bez limitu na połączenia krajowe
opisopisopisopis