Dealz Poland Sp. z o.o.

Koordynator ds. Zapobiegania Stratom

Dealz Poland Sp. z o.o. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Dealz Poland Sp. z o.o.

Poznań

NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE –
WIELKA SZANSA DLA CIEBIE

Kim jesteśmy?

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group.
Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania.
Dziś jest ich już kilkadziesiąt, a my wciąż mamy ochotę na więcej!

Takiego sklepu jeszcze nie było!

Sklepy Dealz w Polsce oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych oraz kosmetycznych dobrych marek, w super cenach, zawsze!

POSZUKUJEMY NA STANOWISKO:
KOORDYNATOR DS. ZAPOBIEGANIA STRATOM
Miejsce pracy: Poznań

Twoje zadania na tym stanowisku to:

  • Kompleksowa kontrola i nadzorowanie procesu inwentaryzacji w sklepach sieci Dealz
  • Kontrola strat gotówkowych i monitorowanie jakości wykonywania zaleceń na poziomie rejonów oraz sklepów
  • Opracowanie narzędzi, procesów, procedur, wytycznych dla biznesu
  • Zbudowanie systemu komunikacji i monitorowania KPI w zakresie strat
  • Monitorowanie jakości wykonywania zaleceń w tematyce zapobieganie stratom w rejonach i sklepach
  • Ścisła współpraca z działem finansowym w zakresie strat gotówkowych oraz publikacji wyników inwentaryzacyjnych
  • Ścisła współpraca z pozostałymi członkami działu operacyjnego mająca na celu obniżanie poziomu strat

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz tematyce związanej z zapobieganiem stratom w firmie handlowej
  • Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i planowania działań
  • Motywacji, zaangażowanie i pozytywnego nastawienia do pojawiających się wyzwań
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1
  • Prawa jazdy kat B, oraz gotowości do częstych podróży służbowych i nocowania poza domem
  • Biegłej obsługi pakietu MS Office

Za co polubisz swoją pracę:

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Stabilność zatrudnienia
  • Korzystne warunki wynagradzania
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • Przyjazna atmosfera w międzynarodowym środowisku pracy
  • Samochód służbowy przypisany do stanowiska pracy

Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!

NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE –
WIELKA SZANSA DLA CIEBIE

Kim jesteśmy?

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group.
Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania.
Dziś jest ich już kilkadziesiąt, a my wciąż mamy ochotę na więcej!

Takiego sklepu jeszcze nie było!

Sklepy Dealz w Polsce oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych oraz kosmetycznych dobrych marek, w super cenach, zawsze!

POSZUKUJEMY NA STANOWISKO:
KOORDYNATOR DS. ZAPOBIEGANIA STRATOM

Twoje zadania na tym stanowisku to:

  • Kompleksowa kontrola i nadzorowanie procesu inwentaryzacji w sklepach sieci Dealz
  • Kontrola strat gotówkowych i monitorowanie jakości wykonywania zaleceń na poziomie rejonów oraz sklepów
  • Opracowanie narzędzi, procesów, procedur, wytycznych dla biznesu
  • Zbudowanie systemu komunikacji i monitorowania KPI w zakresie strat
  • Monitorowanie jakości wykonywania zaleceń w tematyce zapobieganie stratom w rejonach i sklepach
  • Ścisła współpraca z działem finansowym w zakresie strat gotówkowych oraz publikacji wyników inwentaryzacyjnych
  • Ścisła współpraca z pozostałymi członkami działu operacyjnego mająca na celu obniżanie poziomu strat

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz tematyce związanej z zapobieganiem stratom w firmie handlowej
  • Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i planowania działań
  • Motywacji, zaangażowanie i pozytywnego nastawienia do pojawiających się wyzwań
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1
  • Prawa jazdy kat B, oraz gotowości do częstych podróży służbowych i nocowania poza domem
  • Biegłej obsługi pakietu MS Office

Za co polubisz swoją pracę:

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Stabilność zatrudnienia
  • Korzystne warunki wynagradzania
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • Przyjazna atmosfera w międzynarodowym środowisku pracy
  • Samochód służbowy przypisany do stanowiska pracy

Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!

Ogłoszenie archiwalne