Oferta pracy

Schenker Sp. z o.o.

Koordynator ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego / MHE Coordinator

Schenker Sp. z o.o.O firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ważna 19 godzin
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego / MHE Coordinator


Koordynator/ka ds. utrzymania floty wózków podnośnikowych będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie zarządzania flotą wózków podnośnikowych. Na obszarze Polski (31 magazynów) oraz Krajów Klastra NEE (Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina i Białoruś) będzie dbać o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).

Twój zakres obowiązków będzie obejmował:

  • Pracę na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów),
  • Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych,
  • Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych,
  • Analizę danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania,
  • Wdrażanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych,
  • Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie,
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu MHE przy nowych projektach zarówno w Logistyce Kontraktowej, jak i w biznesie Land (terminale cross-dockingowe),
  • Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze Norht&East Europe,
  • Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.

Profil kandydata:

  • Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków podnośnikowych) – mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków,
  • Znajomość dostawców/producentów sprzętu MHE,
  • Znajomość typów wózków podnośnikowych i ich zastosowań,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Zdolność budowania relacji z dostawcami i partnerami,
  • Orientacja na innowacyjne rozwiązania,
  • Umiejętność analizy danych i rekomendacji usprawnień oraz optymalizacji,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE,
  • Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker,
  • Praca w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.

Kultura i rozwój:

  • Przyjazna atmosfera w pracy,
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów,
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku),
  • Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Koordynator ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego / MHE Coordinator


Koordynator/ka ds. utrzymania floty wózków podnośnikowych będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie zarządzania flotą wózków podnośnikowych. Na obszarze Polski (31 magazynów) oraz Krajów Klastra NEE (Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina i Białoruś) będzie dbać o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).

Twój zakres obowiązków będzie obejmował:

  • Pracę na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów),
  • Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych,
  • Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych,
  • Analizę danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania,
  • Wdrażanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych,
  • Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie,
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu MHE przy nowych projektach zarówno w Logistyce Kontraktowej, jak i w biznesie Land (terminale cross-dockingowe),
  • Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze Norht&East Europe,
  • Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.

Profil kandydata:

  • Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków podnośnikowych) – mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków,
  • Znajomość dostawców/producentów sprzętu MHE,
  • Znajomość typów wózków podnośnikowych i ich zastosowań,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Zdolność budowania relacji z dostawcami i partnerami,
  • Orientacja na innowacyjne rozwiązania,
  • Umiejętność analizy danych i rekomendacji usprawnień oraz optymalizacji,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE,
  • Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker,
  • Praca w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.

Kultura i rozwój:

  • Przyjazna atmosfera w pracy,
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów,
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku),
  • Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne