Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator ds. Zarządzania Portfelem Nieruchomości

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 11.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Twórz z nami jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Europie. Realizuj się w swojej specjalizacji i jednocześnie naprawdę pomagaj innym. W PZU możesz działać w projektach dużej skali, które ratują życie, pomagają odzyskać spokój i radość.

    PZU. Taka praca ma sens.
    Sprawdź na pzu.pl/kariera
    Koordynator ds. Zarządzania Portfelem Nieruchomości
    Miejsce pracy: Warszawa
    000007927


    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Tworzenie narzędzi pomocnych w optymalizacji wykorzystania nieruchomości (finansowych, schematów procesu oraz innych)
    • Rekomendowanie, przedstawianie wniosków i propozycji sposobu realizacji wypracowanych koncepcji oraz ich wykonywanie lub koordynowanie
    • Analizę i renegocjowanie stawek czynszu najmu
    • Samodzielne prowadzenie złożonych negocjacji treści umów najmu (przychodowych oraz kosztowych) z kluczowymi kontrahentami
    • Pozyskiwanie nowych lokalizacji (w tym lokali mieszkalnych na potrzeby zakwaterowania pracowników Spółki) oraz zarządzanie zmianą w ramach relokacji
    • Zarządzanie datami krytycznymi wynikającymi z umów najmu, współpracę z właściwymi jednostkami w związku z przedłużeniem bądź rozwiązaniem umowy najmu oraz koordynowanie procesu
    • Pozyskiwanie najemców powierzchni zbędnej na cele działalności statutowej


    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania portfelem nieruchomości
    • Znajomości zagadnień związanych z optymalizacją i restrukturyzacją dużych portfeli nieruchomości oraz analizy finansowej
    • Wysokich umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu negocjacji w obszarze nieruchomości
    • Wiedzy z zakresu prawa cywilnego związanego z obrotem nieruchomościami
    • Znajomości programów Microsoft Office na poziomie zaawansowanym
    • Prawa jazdy kategorii B i gotowości do częstych delegacji
    • Wykształcenia wyższego w zakresie: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami
    • Licencja pośrednika w obrocie nieruchomości, zarządcy nieruchomości lub rzeczoznawcy majątkowego będzie dodatkowym atutem


    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Program profesjonalnych szkoleń
    • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
    • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach