Oferta pracy

Koordynator ds. zasobów (Vendor Coordinator) z językiem angielskim – możliwa praca zdalna

ATL Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Łomża

    Łomża, podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Rekrutacja nowych dostawców usług (tłumaczy, weryfikatorów, operatorów DTP, inżynierów lokalizacji i innych specjalistów) - wyszukiwanie, negocjacje cenowe, nawiązywanie współpracy

  • Zarządzanie danymi istniejących dostawców oraz współpraca z nimi (utrzymywanie relacji z dostawcami w sposób zabezpieczający potrzeby działu produkcji, np. kierowników projektów)

  • Wsparcie techniczne dostawców (rozwiązywanie problemów z systemem, kontami, danymi itp.)

  • Zarządzanie bazą danych dostawców, prognozowanie zapotrzebowania krótko-, średnio- i długoterminowego, monitorowanie, reagowanie na potrzeby doraźne itp.

  • Inne czynności administracyjno-projektowe związane z zapewnieniem dostępności zasobów zgodnie z potrzebami klientów

Podział czasu pracy
45%

Rekrutacja nowych dostawców usług

30%

Zarządzanie bazą danych

20%

Inne czynności administracyjno-projektowe

5%

Wsparcie techniczne dostawców

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier lub magister)

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej C1

  • Dobra organizacja

  • Punktualność

  • Sprawne posługiwanie się komputerem

  • Pozytywne nastawienie, życzliwość, chęć do nauki i pracy ("can-do" attitude)

  • Profesjonalizm, lojalność, odpowiedzialność

  • Warunki lokalowo-techniczne niezbędne do pracy zdalnej (np. stałe łącze internetowe zapewniające bezproblemową pracę, wydzielone pomieszczenie do pracy itp.)

Mile widziane

  • Mile widziane doświadczenie w pracy zdalnej i znajomość jej specyfiki

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę z wynagrodzeniem 3000 PLN na rękę i jasną ścieżkę kariery (najlepsi mogą liczyć na awans na vendor managera i wyższe stanowiska)

  • Pracę w pozytywnym zespole w życzliwej atmosferze w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym w Olsztynie – jeśli nie jesteś z Olsztyna lub okolic – możliwość pracy zdalnej

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • świętowanie urodzin

  • szkolenia

ATL Sp. z o.o. Sp. k.

ATL zajmuje się tłumaczeniami specjalistycznymi (marketing, witryny internetowe, dokumentacja techniczna i inne rodzaje treści) oraz lokalizacją oprogramowania, a także usługami o wartości dodanej, takimi jak: inżynieria lokalizacji, konwersje plików, formatów, przygotowanie do publikacji elektronicznej, testowanie itp.

Realizowane projekty obejmują branże: medyczną (tzw. life sciences), informatyczną, motoryzacyjną, technologiczną (szeroko rozumianą), startupową, fintech i wiele innych.Klientami firmy są m. in.: Microsoft, Dell, Toyota, John Deere, BMW, ROLI, Audinate, Inoage / Madrix, Audiofile Engineering, Netflix, Deutsche Bank, Pioneer DJ, Yamaha i wiele wiele innych światowych koncernów z listy Fortune 500. Dzięki usługom ATL firmy te zwiększają swój udział na rynkach lokalnych w skali globalnej, docierając do coraz szerszych rzesz odbiorców.

ATL tworzy również własne oprogramowanie do monitorowania jakości oraz pracuje nad procesami i metodologią zastosowania Machine Translation w biznesie. Pracuje także nad implementacją najnowszych rozwiązań z dziedziny tłumaczeń maszynowych, w tym Neural Machine Translation, a także automatyzacjami i integracjami procesów i oprogramowania w celu optymalizacji usług, dzięki czemu klienci mogą jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do swoich grup docelowych, zwiększając wydajność i obniżając koszty swojej światowej ekspansji.

Przewiń do profilu firmy

MOŻLIWA PRACA ZDALNA

Zapraszamy – wyszkolimy Cię.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, terminową, masz zdolności multitaskingowe, sprawnie obsługujesz komputer i znasz język angielski co najmniej na poziomie C1 – zapraszamy! Nie masz pewności, czy to oferta dla Ciebie, ale szybko się uczysz i jesteś typem zadaniowca? Zapraszamy – wyszkolimy Cię.

Koordynator ds. zasobów bezpośrednio wspiera Resource Managera w zadaniach związanych z aktywnym zarządzaniem bazą wykonawców projektów tłumaczeniowych. Współpracuje głównie z naszymi usługodawcami zewnętrznymi (tłumaczami i innymi specjalistami) oraz zespołem wewnętrznym (kierownik projektów, koordynator projektów).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji przez kliknięcie przycisku aplikowania.

UWAGA - WAŻNE! Jak aplikować krok po kroku:

1. Kliknij przycisk Aplikuj lub Aplikuj szybko.

2. Dołącz 2 dokumenty:

a) CV

b) List motywacyjny

(oba koniecznie w języku angielskim + zdjęcie).

3. Postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

Dołącz do nas! Sprawnie odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia spełniające powyższe kryteria. Zawsze.