Oferta pracy

Koordynator ds. zmian lokatorskich i obsługi posprzedażowej

Dream Houses Development Spółka z o.o.O firmie

  • Puławska 543
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Dream Houses Development Spółka z o.o.

Puławska 543

Warszawa

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą deweloperską, budującą nowoczesne i osiedla domów jednorodzinnych w najciekawszych lokalizacjach Warszawy. Więcej o nas na naszej stronie internetowej: www.dhd.com.pl

Poszukujemy dynamicznej, samodzielnej i komunikatywnej osoby, która zajmie się techniczną obsługą nabywców domów w jednej z naszych nowych inwestycji, z dbałością o ich satysfakcję oraz sprawny przebieg całego procesu deweloperskiego.

Koordynator ds. zmian lokatorskich i obsługi posprzedażowej

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja procesu indywidualnych zmian lokatorskich w domach jednorodzinnych, w tym:
    • analiza zgłaszanych przez Klientów zmian w projekcie i standardzie wykończenia domów (we współpracy z kierownikiem budowy, architektem, wykonawcami branżowymi);
    • wycena kosztów zmian lokatorskich, w tym stworzenie i zarządzanie cennikiem zmian lokatorskich;
    • poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z wykonawcami niestandardowych zmian lokatorskich;
    • przygotowywanie, uzgadnianie i podpisywanie z Klientami dokumentacji zmian lokatorskich (protokoły uzgodnień zmian lokatorskich);
    • nadzór nad wdrożeniem zmian lokatorskich (przekazywanie dyspozycji na plac budowy, kontrola terminowości i kompletności wdrożenia zmian);
  • Zarządzanie procesem odbiorów domów przez Klientów i usuwania usterek w ramach okresu rękojmi:
    • organizacja odbiorów budynków przez Klientów (sporządzanie dokumentacji odbiorowej, instrukcji dla użytkowników, protokołów odbioru)
    • ocena zasadności zgłaszanych usterek i organizacja procesu ich usuwania (prowadzenie rejestru usterek, adresowanie usterek do wykonawców, kontrola terminowości i jakości usuwania usterek)
    • obsługa zgłoszeń Klientów w ramach okresu rękojmi (komunikacja z Klientami, udzielanie odpowiedzi w zakresie zasadności usterek, informowanie o terminach zleconych napraw)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane budownictwo, zarządzanie nieruchomościami lub inne kierunki techniczne)
  • Co najmniej 1-2 lata doświadczenia w obsłudze Klientów w branży nieruchomości, budowlanej lub deweloperskiej
  • Dobra obsługa MS Office (Word, Excel); mile widziana znajomość AutoCAD oraz norm techniczno-budowlanych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Dobra organizacja pracy, kultura osobista, rzetelność, zaangażowanie i samodzielność
  • Prawo jazdy kat. B oraz mile widziane własne auto (refundacja kosztów użytkowania do celów służbowych)

Oferujemy:

  • umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące), a następnie na okres 1 roku - lub umowę o świadczenie usług B2B, wg preferencji kandydata
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, kompetencji i sprawności w realizacji powierzonych zadań
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy) i pracę w kameralnym biurze na warszawskim Ursynowie, z możliwością częściowej pracy zdalnej

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy