Ta oferta pracy jest nieaktualna od 269 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Działu Analiz i Planowania

  • łódzkie
  • Kierownik
  • 15.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy. Tylko w 2015 r. Spring Professional przeprowadził rekrutację 36 tysięcy osób na stanowiska w grupie średniej i wyższej kadry kierowniczej na całym świecie.

    Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera w produkcji maszyn rolniczych i budowlanych, poszukujemy kandydatów do pracy na innowacyjnym stanowisku:

     

    Koordynator Działu Analiz i Planowania


    KAP/IS/218

    Koordynator Działu Analizy i Planowania jest odpowiedzialny za prognozowanie, wskaźnikowanie i rozliczanie wyniku firmy w zakresie efektywności wykorzystania czasu pracy poprzez organizację, planowanie, kontrolowanie pracowników w zakresie realizacji zadań i zarządzania ich czasem pracy.

     

    Zakres zadań:

    • Zarządzanie i nadzór nad opracowaniem standardów czasowych obowiązujących dla poszczególnych procesów technologicznych w oparciu o pomiary bezpośrednie w trakcie nowych uruchomień lub porównywanie z już istniejącymi standardami;
    • Analiza efektywności czasu pracy poprzez analizę przyczyn i miejsc powstawania strat w celu maksymalizacji efektywnego wykorzystania czasu pracy;
    • Prognozowanie zapotrzebowania na pracowników w oparciu o przewidywany poziom produkcji i planowane wskaźniki efektywności czasu pracy;
    • Zarządzanie potencjałem ludzkim (bezpośrednio i pośrednio produkcyjnym) w zakresie efektywnego wykorzystania czasu pracy;
    • Przygotowanie analiz/raportów bieżących i okresowych opartych na ciągłym monitorowaniu wykorzystania czasu pracy i poziomu występujących strat w ujęciu przyczyn i miejsca powstawania strat;
    • Ciągła analiza organizacji pracy, stanowisk pracy, procesów technologicznych oraz wszelkich zdarzeń mających wpływ na efektywność wykorzystania czasu pracy;
    • Bieżąca współpraca z innymi działami w organizacji. 

    Wymagania:

    • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pełnieniu podobnej funkcji lub w obszarze planowania produkcji / optymalizacji procesów / HR w środowisku produkcyjnym;
    • Doświadczenie w zarządzaniu grupą podległych pracowników;
    • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne;
    • Wysoko rozwinięte kompetencje analityczne i komunikacyjne;
    • Umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów;
    • Min. dobra znajomość języka angielskiego (używany do codziennej komunikacji);
    • Praktyczna znajomość filozofii Lean Manufacturing;
    • Proatkywność i nicjatywa w działaniu oraz orientacja na optymalizacje procesów;
    • Umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie, w zakładzie produkcyjnym ulokowanym we wschodniej części woj. mazowieckiego;
    • Możliwość zawodowego rozwoju;
    • Bardzo dobrą atmosferę pracy; 
    • Pakiet szkoleń.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.