Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do EMA Partners Poland Sp. z o.o. Sp.k z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 101/17 (Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Koordynator działu Księgowości

EMA PARTNERS POLANDO firmie

  • Lublin, lubelskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 30 lip 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

EMA PARTNERS POLAND

Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się polska firma posiadająca oddziały zagranicą, dostarczająca innowacyjne rozwiązania IT z wykorzystaniem kompetencji w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz cloud'u.

Koordynator działu Księgowości

Miejsce pracy: Lublin

Zakres obowiązków

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, MSSF, US GAAP byłyby atutem)
  • Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej
  • Sporządzenie dokumentacji Polityki rachunkowości, cen transferowych
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • Współpraca z audytorem
  • Bieżąca współpraca z Zarządem i dyrektorem finansowym w zakresie wdrażania i optymalizacji procedur finansowo – księgowych oraz doskonalenie procesów biznesowych 
  • Współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości w tym MSSF, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność przygotowywania skonsolidowanych sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność obsługi programu ENOVA365 – mile widziana 
  • Zrozumienie specyfiki branży IT będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość rozliczeń transakcji zagranicznych (wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych) oraz transakcji walutowych
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności MS Excel – w stopniu zaawansowanym, znajomość programu finansowo-księgowego
  • Certyfikat uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych będzie dodatkowym atutem
  • Dokładność, terminowość, uczciwość, samodzielność, cierpliwość
  • Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług
  • Zdolność analityczne
  • Komunikatywność oraz dobra organizacja pracy własnej i innych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Atrakcyjność stanowiska:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź B2B
  • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia wiedzy i kompetencji
  • Pakiet dodatkowych benefitów.


Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się polska firma posiadająca oddziały zagranicą, dostarczająca innowacyjne rozwiązania IT z wykorzystaniem kompetencji w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz cloud'u.

Koordynator działu Księgowości

Zakres obowiązków

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, MSSF, US GAAP byłyby atutem)
  • Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej
  • Sporządzenie dokumentacji Polityki rachunkowości, cen transferowych
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • Współpraca z audytorem
  • Bieżąca współpraca z Zarządem i dyrektorem finansowym w zakresie wdrażania i optymalizacji procedur finansowo – księgowych oraz doskonalenie procesów biznesowych 
  • Współpraca z innymi działami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości w tym MSSF, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność przygotowywania skonsolidowanych sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność obsługi programu ENOVA365 – mile widziana 
  • Zrozumienie specyfiki branży IT będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość rozliczeń transakcji zagranicznych (wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych) oraz transakcji walutowych
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności MS Excel – w stopniu zaawansowanym, znajomość programu finansowo-księgowego
  • Certyfikat uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych będzie dodatkowym atutem
  • Dokładność, terminowość, uczciwość, samodzielność, cierpliwość
  • Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług
  • Zdolność analityczne
  • Komunikatywność oraz dobra organizacja pracy własnej i innych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Atrakcyjność stanowiska:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź B2B
  • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia wiedzy i kompetencji
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Ogłoszenie archiwalne