eWinner

Koordynator Działu Obsługi Klienta

eWinnerO firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Jesteśmy nową firmą na polskim rynku tworzoną przez młody, dynamiczny zespół. Szukamy osób, które pomogą nam w zrealizowaniu naszych planów. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zdeterminowaną, lubisz pracować zarówno w zespole jak i wykazywać swoje indywidualnie umiejętności, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za codzienną pracę zespołu Obsługi Klienta.
  • Efektywne zarządzanie kontaktami w różnych kanałach komunikacyjnych, w celu zapewnienie ciągłości serwisu oraz wysokiej jakości obsługi.
  • Zarządzanie produktywnością zespołu oraz dbanie o rozwój członków zespołu w celu zwiększenia efektowności i jakości pracy.
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi, w celu rozwiązania złożonych lub eskalowanych spraw zgłoszonych przez klientów.
  • Kontrolowanie wyników i weryfikacja ich dopasowania do systemu KPI.
  • Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, szkolenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu.
  • Rekrutacja, szkolenie oraz motywowanie pracowników.
  • Zapewnienie dokładnych dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów dotyczących wyników indywidualnych, zespołu oraz planów działania.
  • Kontrola jakości obsługi oraz monitorowanie poziomu satysfakcji klientów.
  • Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy.
  • Wdrażanie nowych funkcjonalności związanych z obsługą klienta.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość standardów obsługi klienta popartej doświadczeniem zawodowym.
  • Umiejętności planowania, organizowania oraz kontroli pracy własnej oraz zespołu.
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
  • Umiejętność motywowania zespołu do osiągania założonych celów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Mile widziane zainteresowanie sportem i zakładami sportowymi.
  • Znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i posiadanego doświadczenia.
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespole.
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz wpływ na dalszy rozwój firmy.
  • Prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy integracyjne.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji
za pomocą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez eWinner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - jako administratora danych osobowych, w celu realizacji procesu bieżącej rekrutacji (zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27/04/2016r/ w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE --RODO).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jesteśmy nową firmą na polskim rynku tworzoną przez młody, dynamiczny zespół. Szukamy osób, które pomogą nam w zrealizowaniu naszych planów. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zdeterminowaną, lubisz pracować zarówno w zespole jak i wykazywać swoje indywidualnie umiejętności, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator Działu Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za codzienną pracę zespołu Obsługi Klienta.
  • Efektywne zarządzanie kontaktami w różnych kanałach komunikacyjnych, w celu zapewnienie ciągłości serwisu oraz wysokiej jakości obsługi.
  • Zarządzanie produktywnością zespołu oraz dbanie o rozwój członków zespołu w celu zwiększenia efektowności i jakości pracy.
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi, w celu rozwiązania złożonych lub eskalowanych spraw zgłoszonych przez klientów.
  • Kontrolowanie wyników i weryfikacja ich dopasowania do systemu KPI.
  • Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, szkolenie oraz merytoryczne wsparcie zespołu.
  • Rekrutacja, szkolenie oraz motywowanie pracowników.
  • Zapewnienie dokładnych dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów dotyczących wyników indywidualnych, zespołu oraz planów działania.
  • Kontrola jakości obsługi oraz monitorowanie poziomu satysfakcji klientów.
  • Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy.
  • Wdrażanie nowych funkcjonalności związanych z obsługą klienta.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość standardów obsługi klienta popartej doświadczeniem zawodowym.
  • Umiejętności planowania, organizowania oraz kontroli pracy własnej oraz zespołu.
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
  • Umiejętność motywowania zespołu do osiągania założonych celów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Mile widziane zainteresowanie sportem i zakładami sportowymi.
  • Znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i posiadanego doświadczenia.
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespole.
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz wpływ na dalszy rozwój firmy.
  • Prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy integracyjne.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji
za pomocą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez eWinner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - jako administratora danych osobowych, w celu realizacji procesu bieżącej rekrutacji (zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27/04/2016r/ w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE --RODO).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy