Oferta pracy

Koordynator działu obsługi klienta (transport lotniczy, morski, drogowy)

Schenker Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator działu obsługi klienta
(transport lotniczy, morski, drogowy)

 

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. 

Obecnie poszukujemy Koordynatora nowo powstającego zespołu profesjonalistów obsługujących dedykowanego klienta. Celem tej roli będzie zapewnienie pełnego zakresu usług logistycznych dla jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL, tj. zarządzanie zamówieniami i wysyłkami eksportowymi / importowymi (lotniczymi, drogowymi, kolejowymi, morskimi).

Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w rolach koordynatorskich / menedżerskich, które cechuje wysoka kulturę biznesowa, orientacja na klienta i umiejętność odpowiadania na wszelkie zapytania od klientów, działu sprzedaży, firm transportowych, przewoźników oceanicznych i drogowych i spedytorów lotniczych w sposób terminowy i profesjonalny, a także umiejętność kształtowania takich postaw w podległym zespole

Zadania:

    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem ekspertów odpowiedzialnym za obsługę dedykowanego klienta w modelu 4PL, w tym:
  • W zakresie obsługi dokumentacji:
  • Kontrola i obsługa dokumentacji eksportowej, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów transportowych,
  • Terminowe przygotowanie kompletnej dokumentacji i zapewnienie zgodności procesu eksportowego i celnego z obowiązującymi regulacjami,
  • Sporządzanie raportów dotyczących terminowości na podstawie danych o przesyłkach, w tym wolumenu, wskaźników i klientów,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji: codzienna efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz i pozytywne, profesjonalne relacje z dostawcami usług logistycznych. 
  • W zakresie zarządzania zamówieniami i wysyłkami Klienta:
  • Pozyskiwanie stawek i rozwiązań w eksporcie (fracht, morski, lądowy),
  • Procesowanie zamówień wysyłkowych z uwzględnieniem czynników, takich jak punkt odbioru, port pochodzenia, rozmiar kontenera, temperatura, miejsce docelowe, wymiar / waga zamówienia, 
  • Kontrola kosztów transportowych,
  • Zapewnienie efektywności realizowanych dostaw, z uwzględnieniem czasu i kosztów,
  • Dobór rodzaj transportu i przewoźnika (transport za pośrednictwem przewoźnika lotniczego, oceanicznego lub drogowego w celu zapewnienia opłacalności i ustalonego czasu dostawy),
  • Przestrzeganie procedury eskalacji w przypadku odstępstwa od umowy SLA i / lub standardowych procedur operacyjnych,
  • Przestrzeganie wszystkich odpowiednich standardowych procedur operacyjnych, protokołów klienta i kryteriów jakości zgodnie z dobrymi praktykami produkcyjnymi we wszystkich obszarach odpowiedzialności,
  • Zapewnienie, że przesyłki z towarami niebezpiecznymi są kontrolowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami IATA / ICAO.
  • Zapewnienie realizacji wyników / wskaźników wskazanych przez klienta jak i DB Schenker 
  • Zapewnienie satysfakcji pracowników i tworzenie optymalnych warunków do rozwoju poprzez wyznaczanie zadań, udzielanie feedbacku, doskonalenie, rozwój i budowanie zaangażowania zespołów, kontrolę jakości pracy.

Profil kandydata:

  • Co najmniej 3 lata lat międzynarodowego doświadczenia w logistyce / łańcuchu dostaw oraz udokumentowane doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i podwykonawcami oraz zapewnianiu im doskonałej jakości usług,
  • Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu operacyjnego w obszarze logistyki / łańcucha dostaw,
  • Ogólna wiedza dotycząca transportu lotniczego, kurierskiego, lądowego i oceanicznego oraz wyznaczania tras,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1 (będziesz codziennie kontaktować się z pracownikami naszych klientów za granicą, a także ze współpracownikami wewnątrz DB Schenker z innych krajów europejskich); dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem,
  • Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów,
  • Praktyczna znajomość MS Word i MS Excel.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Możliwość wzięcia udziału w budowaniu nowego zespołu profesjonalistów dedykowanych do obsługi jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL,
  • Dołączenie do globalnej sieci logistycznej obejmującej 130 krajów,
  • Ścisłą współpraca z międzynarodową siecią ekspertów w dziedzinie logistyki i innowacyjnych technologii,
  • Bycie częścią organizacji kierującej się wartościami i ideą ciągłego doskonalenia.

Kultura i rozwój:

  • Kompleksowy, indywidualny program wprowadzający do pracy w naszej firmie,
  • Przyjazna atmosfera w pracy,
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku). 

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport, możliwość skorzystania z dodatkowo płatnych ubezpieczeń grupowych,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE. 

Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy