Oferta pracy

koordynator działu obsługi klienta

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 15 paź 2020
  • Kierownik / Koordynator

Poszukujesz pracy na w obszarze Customer Service na stanowisku koordynatora? Posiadasz wiedzę na temat platform internetowych, systemów CRM i zagadnień z obszaru HR? Zaaplikuj na naszą ofertę!

koordynator działu obsługi klienta
Nr ref.: /252/09/2020/AP/55440
Poznań

oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie z branży e-commerce
  • praca jest na czas określony - na okres 4 miesięcy (z możliwością przedłużenia projektu)
  • nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • dobrą atmosferę pracy w profesjonalnym
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych

zadania

  • komunikacja i kaskadowanie na zespół celów operacyjnych zgodnie ze strategią firmy oraz systematyczne rozliczanie pracowników z ich realizacji
  • dbanie o atmosferę współpracy
  • organizacja bieżącej pracy zespołu oraz szkolenia nowo zatrudnionych pracowników
  • zarządzanie podległym zespołem, nadzór nad realizacją wyników oraz wsparcie pracowników
  • współpraca z Managerami oraz Liderami w celu realizacji wskaźników operacyjnych 

oczekujemy

  • min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (obsługa klienta, conact center)
  • znajomość platform internetowych
  • doświadczenie w obsłudze wielokanałowej (omnichannel)
  • znajomość systemów CRM
  • znajomość zagadnień HR
  • inicjatywa i proaktywne podejście do zlecanych zadań
  • umiejętność angażowania innych w realizację celów
  • umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i otwartość na zmiany
  • zdolności analityczne (praca z danymi i KPI obsługowymi)
  • umiejętności organizacyjne - organizacja pracy zespołu oraz pracy własnej

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Poszukujesz pracy na w obszarze Customer Service na stanowisku koordynatora? Posiadasz wiedzę na temat platform internetowych, systemów CRM i zagadnień z obszaru HR? Zaaplikuj na naszą ofertę!

koordynator działu obsługi klientaNumer ref.: /252/09/2020/AP/55440

zadania

  • komunikacja i kaskadowanie na zespół celów operacyjnych zgodnie ze strategią firmy oraz systematyczne rozliczanie pracowników z ich realizacji
  • dbanie o atmosferę współpracy
  • organizacja bieżącej pracy zespołu oraz szkolenia nowo zatrudnionych pracowników
  • zarządzanie podległym zespołem, nadzór nad realizacją wyników oraz wsparcie pracowników
  • współpraca z Managerami oraz Liderami w celu realizacji wskaźników operacyjnych 

oczekujemy

  • min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (obsługa klienta, conact center)
  • znajomość platform internetowych
  • doświadczenie w obsłudze wielokanałowej (omnichannel)
  • znajomość systemów CRM
  • znajomość zagadnień HR
  • inicjatywa i proaktywne podejście do zlecanych zadań
  • umiejętność angażowania innych w realizację celów
  • umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i otwartość na zmiany
  • zdolności analityczne (praca z danymi i KPI obsługowymi)
  • umiejętności organizacyjne - organizacja pracy zespołu oraz pracy własnej

 

oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie z branży e-commerce
  • praca jest na czas określony - na okres 4 miesięcy (z możliwością przedłużenia projektu)
  • nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • dobrą atmosferę pracy w profesjonalnym
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne