background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Koordynator działu obsługi klienta (transport lotniczy, morski, drogowy)

Schenker Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem ekspertów odpowiedzialnym za obsługę dedykowanego klienta w modelu 4PL,
  • Kontrola i obsługa dokumentacji eksportowej, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów transportowych,
  • Terminowe przygotowanie kompletnej dokumentacji i zapewnienie zgodności procesu eksportowego i celnego z obowiązującymi regulacjami,
  • Sporządzanie raportów dotyczących terminowości na podstawie danych o przesyłkach, w tym wolumenu, wskaźników i klientów,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji: codzienna efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz i pozytywne, profesjonalne relacje z dostawcami usług logistycznych.
  • Pozyskiwanie stawek i rozwiązań w eksporcie (fracht, morski, lądowy),
  • Procesowanie zamówień wysyłkowych z uwzględnieniem czynników, takich jak punkt odbioru, port pochodzenia, rozmiar kontenera, temperatura, miejsce docelowe, wymiar / waga zamówienia,
  • Kontrola kosztów transportowych,
  • Zapewnienie efektywności realizowanych dostaw, z uwzględnieniem czasu i kosztów,
  • Dobór rodzaj transportu i przewoźnika (transport za pośrednictwem przewoźnika lotniczego, oceanicznego lub drogowego w celu zapewnienia opłacalności i ustalonego czasu dostawy),
  • Przestrzeganie procedury eskalacji w przypadku odstępstwa od umowy SLA i / lub standardowych procedur operacyjnych,
  • Przestrzeganie wszystkich odpowiednich standardowych procedur operacyjnych, protokołów klienta i kryteriów jakości zgodnie z dobrymi praktykami produkcyjnymi we wszystkich obszarach odpowiedzialności,
  • Zapewnienie, że przesyłki z towarami niebezpiecznymi są kontrolowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami IATA / ICAO,
  • Zapewnienie realizacji wyników / wskaźników wskazanych przez klienta jak i DB Schenker,
  • Zapewnienie satysfakcji pracowników i tworzenie optymalnych warunków do rozwoju poprzez wyznaczanie zadań, udzielanie feedbacku, doskonalenie, rozwój i budowanie zaangażowania zespołów, kontrolę jakości pracy.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3 lata międzynarodowego doświadczenia w logistyce / łańcuchu dostaw oraz udokumentowane doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i podwykonawcami oraz zapewnianiu im doskonałej jakości usług,
  • Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu operacyjnego w obszarze logistyki / łańcucha dostaw,
  • Ogólna wiedza dotycząca transportu lotniczego, kurierskiego, lądowego i oceanicznego oraz wyznaczania tras,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1 (będziesz codziennie kontaktować się z pracownikami naszych klientów za granicą, a także ze współpracownikami wewnątrz DB Schenker z innych krajów europejskich); dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem,
  • Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów,
  • Praktyczna znajomość MS Word i MS Excel.

To oferujemy

  • Możliwość wzięcia udziału w budowaniu nowego zespołu profesjonalistów dedykowanych do obsługi jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL,
  • Dołączenie do globalnej sieci logistycznej obejmującej 130 krajów,
  • Ścisłą współpraca z międzynarodową siecią ekspertów w dziedzinie logistyki i innowacyjnych technologii,
  • Bycie częścią organizacji kierującej się wartościami i ideą ciągłego doskonalenia.
  • Kompleksowy, indywidualny program wprowadzający do pracy w naszej firmie,
  • Przyjazna atmosfera w pracy,
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku,
  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport, możliwość skorzystania z dodatkowo płatnych ubezpieczeń grupowych,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
  • Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • program emerytalny
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • program rekomendacji pracowników

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Obecnie poszukujemy Koordynatora nowo powstającego zespołu profesjonalistów obsługujących dedykowanego klienta. Celem tej roli będzie zapewnienie pełnego zakresu usług logistycznych dla jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL, tj. zarządzanie zamówieniami i wysyłkami eksportowymi / importowymi (lotniczymi, drogowymi, kolejowymi, morskimi).

Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w rolach koordynatorskich / menedżerskich, które cechuje wysoka kulturę biznesowa, orientacja na klienta i umiejętność odpowiadania na wszelkie zapytania od klientów, działu sprzedaży, firm transportowych, przewoźników oceanicznych i drogowych i spedytorów lotniczych w sposób terminowy i profesjonalny, a także umiejętność kształtowania takich postaw w podległym zespole.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Koordynator działu obsługi klienta (transport lotniczy, morski, drogowy), Kraków