Koordynator Działu Obsługi Klienta

Klient Pracuj.pl

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Naszego Klienta na stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu.

  • Wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów.

  • Pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników.

  • Dbanie o jakość rozmów z Klientami prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta.

  • Koordynowanie posprzedażowej obsługi Klientów zgodnie z polityką firmy.

  • Raportowanie wyników pracy oraz przygotowywanie rekomendacji do ewentualnych zmian.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata.

  • Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu.

  • Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy.

  • Wysoka orientacja na realizację celów.

  • Sprawnie obsługujesz pakiet MS Office.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.

  • Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą.

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie.

  • Prywatna opieka medyczna po okresie wdrożeniowym.

  • Szkolenie wdrożeniowe.

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą