Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Działu Obsługi Klientów

  • Sochaczew, mazowieckie
  • Kierownik
  • 28.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Koordynator Działu Obsługi Klientów
    Miejsce pracy: Sochaczew

    Zadania stojące przed Kandydatem:

    • zarządzanie procesem Reklamacji i Zwrotów i współpraca z działami Spółki w celu ich optymalizacji,
    • zarządzanie zespołem  i organizacja jego pracy,
    • zapewnienie terminowości procesów,
    • zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientami,
    • rekrutacja, szkolenie, rozwój i motywacja Pracowników.

    Oczekiwania :

    • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z obsługą klienta,
    • minimum 3 lata doświadczenia w obszarze reklamacji,
    • samodzielność i odpowiedzialność,
    • komunikatywność, łatwość wyrażania opinii w mowie i piśmie,
    • zdolność analitycznego myślenia oraz łatwość podejmowania decyzji,
    • ukierunkowanie na cel, samodzielność, umiejętność  pracy pod presją czasu.

    Oferujemy:

    • stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowę o pracę,
    • możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.

     

    Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie