Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator działu serwisu / Service & After Sales Manager

ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o.O firmie

ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o.

Skrajna 3b

Kraków

ISL / Logitower  to polska firma, która od 20 lat specjalizuje się we wdrażaniu oraz produkcji automatycznych i zrobotyzowanych systemów magazynowych tj. regały  windowe Lean-Lift , regały karuzelowe Rotomat, regały automatyczne Logitower na blachy, profile, narzędzia lub inne ciężkie towary.  Jesteśmy obecni w Polsce, ale też posiadamy wdrożenia w wielu krajach europejskich i nie tylko.  Rozwiązania nasze szczególnie dedykowane są dla szerokiej logistyki bliskiej m.in. do kompletacji towarów w magazynach, procesach składowania na produkcji, Działamy w wieli branżach od metalowej, maszynowej,  czy automotive po przemysł farmaceutyczny, chemiczny, e-commerce i w wielu innych miejscach, gdzie ważna jest oszczędność miejsca, ergonomia oraz szybkie wydawanie towarów. Zatrudniamy ponad 70 osób, posiadamy biura w Krakowie (centrala), Warszawie, Poznaniu. Więcej informacji na isl.pl  lub logitower.eu.

Koordynator działu serwisu / Service & After Sales Manager

Opis stanowiska

  • koordynacja prac działu serwisu regałów automatycznych
  • optymalizacja procesów obsługi zleceń
  • konsultacje z serwisami dostawców (w języku angielskim)
  • wsparcie działu handlowego w zakresie doradztwa technicznego
  • nadzór nad zespołem serwisantów
  • nadzór nad terminowością obsługi zleceń
  • optymalizacja i prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi

Wymagania

  • wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w pracy zespołowej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dokładność i zaangażowanie
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • interesujący pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe itp.)
  • praca wśród wykwalifikowanych specjalistów
  • perspektywa awansu na stanowisko kierownika działu serwisu


Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji CV klikając w przycisk:

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISL a sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Skrajna 3B na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku) .), oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji i korespondencji drogą e-mailową i udostępniam w tym celu identyfikujący mnie adres elektroniczny, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną."

Administratorem Twoich danych jest spółka ISL Sp. z o.o. z . z siedzibą w Krakowie, Skrajna 3B. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji przez okres trwania rekrutacji (maksymalnie 12 miesięcy) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Cofnięcie zgody możliwe jest w dowolnym momencie poprzez wysłanie maila na adres: [email protected]

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne