Ta oferta pracy jest nieaktualna od 177 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator/ka ds. Eventów w Krakowie

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 14.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Akcja Humanitarna jest jedną z największych i najbardziej aktywnych organizacji pozarządowych sektora humanitarnego w Europie Centralnej. PAH bazuje na prawach człowieka oraz działa według zasad humanitaryzmu, niezależności, bezstronności i neutralności, dążąc do polepszania sytuacji społeczności cierpiących w wyniku kryzysów humanitarnych. PAH wdraża różnorodne programy pomocowe z zakresu: dostępu do wody i bezpieczeństwa sanitarnego, bezpieczeństwa żywnościowego, podstawowych produktów nieżywnościowych, edukacji, bezpiecznego schronienia i opieki. Od 25 lat PAH aktywnie działa w Polsce i poza granicami kraju. Obecnie nasze misje zagraniczne dostarczają pomoc w Syrii, Somalii, Sudanie Południowym, Iraku i na Ukrainie.

    Więcej o PAH na www.pah.org.pl

    Koordynator/ka ds. Eventów w Krakowie
    Miejsce pracy: Kraków

    Polska Akacja Humanitarna poszukuje osoby na stanowisko

    Koordynator/ka eventów w biurze PAH w Krakowie.

     Informacje Podstawowe

    • Nazwa stanowiska: Koordynator/ka eventów
    • Raportuje do: Dyrektor Działu Komunikacji, Edukacji i Współpracy z Partnerami
    • Miejsce pracy: Kraków z regularnymi podróżami do Warszawy
    • Rozpoczęcie pracy: kwiecień 2018

    Cel stanowiska

    Koordynator/ka eventów jest odpowiedzialny/a za reprezentowanie PAH w regionie oraz rozwijanie działań komunikacyjnych i fundraisingowych  w ścisłej współpracy z siedzibą organizacji w Warszawie.

     Główne odpowiedzialności

    • Zaplanowanie i organizacja wydarzeń (spotkań, prelekcji, zbiórek i innych) we współpracy z siedzibą w Warszawie
    • Reprezentowanie organizacji w kontaktach zewnętrznych, budowanie i utrzymywanie relacji
    • Organizacja pracy dużej grupy wolontariuszy
    • Aktywne pozyskiwania funduszy na cele statutowe organizacji
    • Bieżące administrowanie biurem

    Idealny kandydat/ka posiada:

    • Doświadczanie w pracy w sektorze pozarządowym – min. 1 rok
    • Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy, a przede wszystkim w organizacji eventów
    • Doświadczenie we współpracy z wolontariuszami lub/i pracownikami
    • Duże umiejętności koordynacji, współpracy oraz komunikacji
    • Dużą wrażliwość na kwestie społeczne
    • Zrozumienie kontekstu pracy w sektorze humanitarnym
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

    Co oferujemy?:

    • Pracę w jednej z najlepiej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce
    • Pracę w środowisku pasjonatów
    • Realny wpływ na sytuację potrzebujących w różnych stronach świata

     

    Jak aplikować?

     Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza rekrutacyjnego do 28 marca 2018.

    Prosimy o przesyłanie dokumentów BEZ zdjęcia.

    Organizacja zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Polska Akcja Humanitarna zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.