Ta oferta pracy jest nieaktualna od 115 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator/ka ds. procesów HR na misjach

  • mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-06-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Akcja Humanitarna jest jedną z największych i najbardziej aktywnych organizacji pozarządowych sektora humanitarnego w Europie Centralnej. PAH bazuje na prawach człowieka oraz działa według zasad humanitaryzmu, niezależności, bezstronności i neutralności, dążąc do polepszania sytuacji społeczności cierpiących w wyniku kryzysów humanitarnych. PAH wdraża różnorodne programy pomocowe z zakresu: dostępu do wody i bezpieczeństwa sanitarnego, bezpieczeństwa żywnościowego, podstawowych produktów nieżywnościowych, edukacji, bezpiecznego schronienia i opieki. Od 25 lat PAH aktywnie działa w Polsce i poza granicami kraju. Obecnie nasze misje zagraniczne dostarczają pomoc w Syrii, Somalii, Sudanie Południowym, Iraku i na Ukrainie.

    Więcej o PAH na www.pah.org.pl

    Koordynator/ka ds. procesów HR na misjach

    Dane podstawowe:

    • Lokalizacja: misje PAH (Turcja, Ukraina, Somalia, Sudan Południowy, Irak i inne) + biuro w Warszawie
    • Stanowisko nadrzędne: Manager HR
    • Wymiar: pełny etat

    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Wdrożenie HR manuala na misjach
    • Prowadzenie szkoleń z procedur HR na naszych misjach
    • Dbanie o zgodność i spójność procedur HR na wszystkich misjach
    • Wprowadzanie standardów oraz niezbędnych narzędzi z obszaru HR na misjach
    • Audytowanie wdrożonych procedur, procesów i regulaminów (udzielanie regularnego feedbacku odnośnie obszaru HR na misjach)
    • Wdrażanie nowych managerów HR w ich pracę na misjach
    • Pomoc przy zakładaniu nowych misji oraz budowaniu struktury misji
    • Pomoc w rekrutacjach na kluczowe stanowiska na misjach
    • Pomoc w budowaniu kultury misji i wdrażaniu pożądanych wartości
    • Dzielenie się dobrymi praktykami HR pomiędzy misjami
    • Wspólnie z Managerem HR zbudowanie platformy odpowiadającej za sprawne funkcjonowanie obszaru HR na misjach

    Oczekujemy:

    • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w obszarze HR lub na stanowisku konsultanta/ki w obszarze zarządzania ludźmi
    • Wykształcenia z zakresu HR (mile widziane)
    • Znajomości narzędzi HR
    • Doświadczenia we wdrażaniu nowych narzędzi, procedur z obszaru HR
    • Biegłej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1)
    • Doświadczenia w prowadzeniu spotkań oraz szkoleń
    • Wysokich umiejętności interpersonalnych i wrażliwości międzykulturowej
    • Umiejętności negocjacji i współpracy
    • Wysokiej motywacji do pracy i dobrej organizacji pracy własnej
    • Gotowości do częstych wyjazdów zagranicznych na nasze misje

    Oferujemy:

    • Pracę w jednej z największych organizacji humanitarnych w Europie Centralnej
    • Możliwość dalszego rozwoju w obszarze HR i misji
    • Dużą samodzielność działania i ambitne zadania
    • Możliwość zdobywania doświadczenia w środowisku wielokulturowym
    • Współpracę z zaangażowanym zespołem pracowników PAH

    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojej aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj".

    Na zgłoszenia czekamy do 30 czerwca 2018.

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy tylko się z wybranymi osobami.

    Fundacja zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Polska Akcja Humanitarna zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.