Koordynator/ka punktu obsługi klienta

  • Rybnik, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-11-19
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2018-12-19)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

    Koordynator/ka punktu obsługi klienta

    Miejsce pracy: Rybnik
    KOOR/RYB/1118

    Obowiązki:

    • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
    • raportowanie do kierownika regionu,
    • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.

    Wymagania:

    • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
    • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
    • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
    • orientacja w terenie, znajomość topografii Rybnika i okolic,
    • dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
    • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
    • pakiet Multisport dla chętnych,
    • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
    • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

    opis