Oferta pracy

Koordynator Klienta

Prime Cargo Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Goleniów, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Firma Prime Cargo została założona w 1998 roku w Danii. Zespół pracowników Prime Cargo, opracowywał i zbierał doświadczenie w branży transportu, spedycji i logistyki od wczesnych lat 90-tych, co pozwoliło od początków istnienia zostać specjalistą w w swojej branży. Pracownicy Prime Cargo zatrudnieni zarówno w europejskich, jak i azjatyckich oddziałach ściśle ze sobą współpracują, kooperując w dobrze zorganizowanej i zorientowanej na zadowolenie klienta atmosferze sukcesu.

Przez lata pracy firma wyspecjalizowała się w takich arenach działalności jak transport lotniczy, morski oraz lądowy, logistyce handlu internetowego, odprawach celnych, procesach magazynowych.

W 2014 roku Prime Cargo postanowiło poszerzyć swoje wpływy o oddział zlokalizowany w północno-zachodniej Polsce; w Łozienicy koło Szczecina. 

Obecnie, dzięki wysoce rozwiniętemu technologicznie magazynowi oraz wyspecjalizowanej kadrze pracowniczej, Prime Cargo Poland jest gotowe na nawet najbardziej skomplikowane wyzwania logistyczne, będąc świetnym zapleczem magazynowym, centrum logistycznym oraz dystrybucyjnym dla klientów z rozmaitych branż.

Jesteśmy firmą otwartą na innych, wspieramy stowarzyszenia, poradni, domy dziecka, inne instytucji, które potrzebują wsparcia.

Koordynator Klienta

Podstawowe obowiązki:

  • Zapewnienie pozytywnej codziennej współpracy z klientem biznesowym w Europie;
  • Budowanie zaufania i szybkie reagowanie na potrzeby klienta;
  • Koordynacja zadań klientów z innymi działami firmy;
  • Aktywna współpraca z siedzibą i dystrybutorami w Danii;
  • Tworzenie statystyk i fakturowanie;
  • Udział w wdrażaniu nowych klientów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (lub wykształcenie średnie kierunkowe);
  • Doświadczenie mile widziane logistyczne;
  • Język angielski biegły w mowie i piśmie (B2/C1);
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, analitycznego myślenia i działania w trudnych warunkach;
  • Niezależność w podejmowaniu decyzji;
  • Otwartość i zdolność dostosowywania się do zmian;
  • Aktywna postawa i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
  • Dobre umiejętności organizacyjne i terminowość;
  • Znajomość MS Office (głównie Excel);
  • Doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Praca od poniedziałku do piątku, weekendy wolne;
  • Stabilną pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, zdobycie doświadczenia w firmie logistycznej;
  • Dofinansowanie posiłków, owoce;
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony, karta sportowa);
  • Karty podarunkowe na święta;
  • Dostępne w miejscu pracy kawę/herbatę/wodę;
  • Spotkania integracyjne;
  • Możliwość zaparkowania roweru, motocykla czy auta;
  • Firma daje również różne możliwości rozwoju, szkoleń, awansu.

Chętnie zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o lekkim i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy