Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator magazynu części zamiennych

IKEA Industry Poland Sp. Z o.o. oddział w GoleniowieO firmie

IKEA Industry Poland Sp. Z o.o. oddział w Goleniowie

Kazimierza Pułaskiego 19

Goleniów

Twój zakres obowiązków

  • raportowanie do Kierownika Utrzymania Ruchu w zakresie podległego obszaru,

  • zapewnienie dostępności części zamiennych zgodnie z analizą krytyczności maszyn produkcyjnych,

  • nadzór i zapewnienie minimalnych stanów części, oraz bieżącą analizą i dokonywaniem zmian,

  • analiza nierotujących stanów magazynowych części zamiennych,

  • nadzorowanie prawidłowości stosowanej metody składowania,

  • koordynowanie wykonywania dziennych zadań magazynowych przez podległych pracowników,

  • przeprowadzanie inwentaryzacji magazynu części,

  • organizowanie przetargów i wyborem dostawców części zamiennych i innych materiałów,

  • nadzorowanie prawidłowego dysponowania budżetem magazynu części,

  • rozliczanie zakupów,

  • zapewnianie, wspólnie ze służbami BHP, bezpiecznych warunków pracy, oraz inicjowaniem zmian wpływających pozytywnie na ergonomię pracy i bezpieczeństwo,

  • zarządzanie i rozwojem podległego zespołu,

  • współpraca z Mistrzami Utrzymania Ruchu w zakresie zakupu części oraz w zakresie podnoszenia jakości współpracy serwisowej,

  • stosowanie, przestrzeganie oraz analiza i doskonalenie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ), opisanego w Zintegrowanej Księdze, Procedurach i Instrukcjach,

Nasze wymagania

  • wykształcenie w kierunku logistyki,

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy swojej i zespołu,

  • zdolność interpersonalnych i organizacyjnych,

  • znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel),

Mile widziane

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • znajomość systemów magazynowych.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę,

  • Pracowniczy Program Emerytalny i program lojalnościowy,

  • 30 minutową przerwę w pracy,

  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej, Karta multisport,

  • Darmowe posiłki,

  • 15% rabat w sklepach IKEA,

  • Dofinansowanie do wczasów, wycieczek i inne świadczenia z ZFŚS.

  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe oraz dodatkowe ubezpieczenie NW

  • Szkolenia, dofinansowanie do dalszej nauki, możliwość rozwoju.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • bezpłatne posiłki

  • program lojalnościowy

IKEA Industry Poland Sp. Z o.o. oddział w Goleniowie

Jesteśmy wielkimi fanami drewna. Od 25 lat z największą starannością produkujemy meble z litego drewna. Działamy w Goleniowie w ramach Dywizji IKEA Solid Wood West. Zatrudniamy około 1000 osób. W naszej fabryce produkujemy meble sosnowe wchodzące w skład rodziny HEMNES. Zwracamy uwagę na warunki, jakie stwarzamy naszym współpracownikom, ciągle poszukujemy nowych pomysłów i ciekawych rozwiązań. Najbliższe otoczenie również nie jest nam obojętnie, dlatego z wielkim zaangażowaniem wspieramy naszą goleniowską społeczność.

Przewiń do profilu firmy