Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator - Manager działu serwisu

Grupa Progres

  • Wrząsowice (pow. krakowski)

    Wrząsowice (pow. krakowski), małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Kierowanie, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu serwisowego i magazynu

  • Przygotowanie i nadzorowanie wyjazdów serwisowych i instalacyjnych

  • Planowanie budżetu. Tworzenie zestawień i raportów finansowych

  • Tworzenie grafików

  • Kontrola pracy i jakości świadczonych usług – sporadyczne wyjazdy instalacyjne, serwisowe z zespołem

  • Realizacja założonych planów i wyników

  • Szeroko rozumiane działania logistyczne i administracyjne

  • Zarządzanie flotą samochodową

  • Współpraca z pozostałymi działami firmy

Wymagania pracodawcy

  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Doświadczenie i znajomość technologii uzdatniania wody, ścieków

  • Bardzo dobra znajomość branży w tym : instalacje, montaż, serwis

  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu

  • Wysoko rozwinięte umiejętności motywowania, kierowania i zarządzania zespołem,

  • Odpowiedzialność za ustalone wyniki

  • Samodzielność

Pracodawca oferuje

  • Umowa o prace

  • Stabilne zatrudnienie

  • Długotrwałą współpracę

  • Elastyczny czas pracy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa i % zysku działu serwisu

  • Prace w miłej atmosferze

  • Grupowe Ubezpieczenie zdrowotne

  • Nielimitowana pyszna kawa

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

Grupa Progres

Progres Permanent Recruitment to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych. Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak: IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC/BPO. Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów.

NR AGENCJI: 5088

Przewiń do profilu firmy